۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰

محرومیت‌1.3میلیون‌آمریکایی‌از‌بیمه‌بیکاری

بیزینس ویک اعلام کرد: با آغاز سال نو میلادی و انقضای زمان قانون حمایتی پرداخت مستمری بیمه بیکاری به افراد بیکار در آمریکا 1.3 میلیون نفر از دریافت مستمری بیمه بیکاری محروم شدند.
کد خبر : ۱۵۴۵۴۲
صراط: به نقل از بیزینس ویک، با آغاز سال نو میلادی و انقضای زمان قانون حمایتی پرداخت مستمری بیمه بیکاری به افراد بیکار در ایالات متحده، 1.3 میلیون نفر به صورت مستقیم از دریافت مستمری بیمه بیکاری محروم شدند.

کاخ سفید طی ماه های اخیر تلاش بسیاری برای کسب موافقت کنگره برای ادامه اجرای پرداخت بیمه بیکاری به افراد بیکار در سطح این کشور انجام داد، اما با این وجود تا آخرین روز کاری سال 2013 میلادی، کنگره ادامه اجرای این طرح را تصویب نکرد.

با آغاز سال 2014 بیش از 1.3 میلیون نفر از دریافت مستمری بیمه بیکاری محروم شده‌اند.

پیش بینی می شود، در صورت ادامه قطع مستمری بیمه بیکاری برای افراد با مدت بیکاری بالای 27 هفته، بیش از 3 میلیون نفر دیگر نیز در ایالات متحده در سال 2014 از فهرست دریافت مستمری بیمه بیکاری حذف شوند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها، با آغاز کار کنگره آمریکا در روز 6 ژانویه 2014، طرح ادامه پرداخت مستمری بیمه بیکاری از اولین طرح‌های مورد بررسی کنگره در سال جدید باشد.

دولت ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که میزان مستمری پرداختی به افراد بیکار در این کشور تنها برای تأمین هزینه‌های اساسی زندگی این افراد کفایت می‌کند و عدم موافقت کنگره با پرداخت آنها دولت این کشور را با بحرانی مشابه تعطیلی دولت فدرال این کشور که در ماه‌های اخیر روی داده بود، مواجه خواهد کرد.
منبع: فارس
برچسب ها: کنگره مستمری صراط