۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۹

سران فتنه از اتهام تقلب «توبه» نمی‌کنند

از نظر حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی سران فتنه بعداز اتهام بزرگ تقلب در دهمین دوره انتخابات و انتشار حدود 20 بیانیه تحریک آمیز پس از انتخابات که زمینه ساز آشوب ها و درگیری های فراوانی شد «توبه» نخواهند کرد.
کد خبر : ۱۵۴۵۸۱
صراط: حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی طی مصاحبه ای در خصوص توبه سران فتنه از اتهام بزرگ تقلب به نظام جمهوری اسلامی در سال 88 اینگونه می گوید: «با شناختی که از موسوی و کروبی دارم فکر می کنم آنها توبه نمی کنند.»

این در حالی است که سران فتنه بعداز پایان دهمین دوره انتخابات با مطرح کردن دورغ بزرگ «تقلب» و انتشار حدود 20 بیانیه تحریک آمیز پس از انتخابات زمینه ساز آشوب ها و درگیری های فراوانی بودند که موجبات اتحاد دشمنان داخلی و خارجی و سوءاستفاده آنها از موقعیت فراهم شده و همچنین اعمال تحریم های بین المللی را فراهم کرد که جمهوری اسلامی ضربات جبران ناپذیری را در سال های اخیر متحمل شد.

حجت الاسلام طباطبایی در ادامه گفت و گوی خود با اشاره به انتخابات سال 88 می گوید: آزاد کردن این دو توهین به حکومت است. بهترین راه محاکمه است. سال 88 هم یک بخشی از اعتراض مردم به حوادث آن سال به این دلیل بود که امنیت از جامعه رفته بود،کسب و کارها ثبات نداشت و امنیت روانی در جامعه حاکم نبود . هر چند وقت یک بار  هم یک آشوب به وجود می آمد. الان هم مردم از آن فضا عبور کردند.
نظرات بینندگان
پسرک فضول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۶ دی ۱۳۹۲
۳۴
۱۲
ببخشید به چه دلیل از چیزی که ثابت شده است توبه کنند؟
فارض
|
United States of America
|
۰۹:۲۶ - ۱۶ دی ۱۳۹۲
۱۸
۱۶
آزاد كردن ايندو توهين به حكومته؟ صراط مطمئنى درست نقل قول كردى ؟ آقاى طباطبائى خيلى سنجيده و منطقى صحبت ميكنه
مشایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۶ دی ۱۳۹۲
۲۷
۱۰
حاج اقا. چون به تقلب اعتقاد دارند. ودرضمن گناهی هم مرتکب نشدند.