۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۶
کاپیتان گسترش فولاد:

با خطیبی هم به هدفمان می رسیدیم

کاپیتان تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: فکر کنم اگر رسول خطیبی هم سرمربی تیم ما بود باز هم به هدفی که داشتیم می‌رسیدیم.
کد خبر : ۱۵۴۶۰۵

صراط: رسول علیزاده درخصوص برد گسترش فولاد تبریز مقابل داماش گیلان گفت: انصافا بازی خوبی انجام دادیم و از اول بازی کنترل مسابقه را در اختیار داشتیم. نیمه اول عالی بازی کردیم و گل هم زدیم ولی در نیمه دوم داماش روی ما فشار آورد و روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید اما با تعویض‌هایی که در نیمه دوم انجام دادیم بهتر از قبل شدیم و گل زدیم و بازی را بردیم.

کاپیتان تیم گسترش فولاد تبریز درباره حضور تارتار بر روی نیمکت این تیم اظهار داشت: تارتار مربی جوانی است که جسارت و شجاعت لازم را برای کار در مربیگری دارد. ما برای برد به رشت رفته بودیم و این نشان می‌دهد که مربی با دانشی در تیم ما حضور دارد. او در مربیگری عالی است و خوشبختانه تیم را هم خوب هدایت کرده است.

وی درباره اینکه اگر رسول خطیبی هنوز سرمربی گسترش فولاد بود این نتیجه رقم می‌خورد یا نه تصریح کرد: این چیزی نیست که من بتوانم درباره آن صحبت کنم اما تا جایی که می‌دانم هدف ما این بود که جزو 8 تیم اول لیگ برتر باشیم و این تفکر در زمان رسول خطیبی هم وجود داشت اما ایشان به خاطر مشکلاتی که داشت نتوانست با تیم کار را ادامه دهد اما فکر کنم اگر رسول خطیبی هم سرمربی تیم ما بود باز هم به هدفی که داشتیم می‌رسیدیم.

علیزاده در پایان درباره اینکه گفته می‌شود استعفای رسول خطیبی صوری بوده تا به نوعی به تیم شوک وارد کند اما هیئت مدیره گسترش فولاد این استعفای صوری را جدی تلقی کرده و آن را پذیرفته است اظهار داشت: من خبری از این موضوع ندارم و چیزی هم در این‌باره نشنیده‌ام.

منبع: فارس