۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶

پیشنهاد 10 میلیون پوندی ترک ها به تری

قطعا اولویت اول تری، بررسی پیشنهاد چلسی ، سران تیم کنونی اش است و ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی تمایل زیادی دارد تا تری بماند
کد خبر : ۱۵۴۷۲۰
صراط: سران باشگاه گالاتاسرای پیشنهادی 10 میلیون پوندی را روی میز گذاشته اند و در صورت موافقت باشگاه چلسی قصد دارند تا جان تری، کاپیتان باتجربه استمفورد بریج را به ترکیه ببرند.
 
این درحالی است که قرارداد کنونی تری با تیم انگلیسی در پایان رقابت های این فصل به پایان می رسد و در پی درخشش او در رقابت های این فصل لیگ برتر و بازیابی مجددش زیر نظر ژوزه مورینیو، آبی های لندنی قصد دارند تا به او پیشنهادی برای تمدید قراردادش بدهند. اما پیشنهادی که سران چلسی در حال آماده سازی اش هستند، پیشنهادی یک ساله است و از سوی دیگر سران گالاتاسرای آماده اند تا با پیشنهاد قراردادی 2 ساله، ستاره 33 ساله چلسی را به خدمت بگیرند.
 
پیشنهادی دو ساله به ارزش کلی 10 میلیون پوند و با دستمزد هفتگی 100 هزار پوند؛ اما نکته جالب توجه در این پیشنهاد، معاف از مالیات بودن رقم پیشنهادی گالاتاسرای است. در این میان تیم های مختلفی از لیگ برتر شرایط کنونی تری را زیر ذره بین گرفته اند و طبق گزارش روزنامه دیلی میرر حاضرند تا دستمزدی به مراتب بیشتر ازهفته ای 100هزار پوند پیشنهادی گالا به تری داده تا او را وسوسه کنند.
 
جالب اینجاست که گالاتاسرای درمرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا باید مقابل چلسی به میدان برود و سران این باشگاه ترکیه ای در سالهای اخیر خریدهای خوبی انجام داده اند و دیدیه دروگبا را از چلسی به خدمت گرفته و وسلی اسنایدر هلندی را نیز جذب کرده اند. در طول تابستان، روبرتو مانچینی، سرمربی سابق منچستر سیتی نیز جانشین فاتح تریم شد تا بیش از پیش برای رساندن گالا به روزهای اوجش در فوتبال اروپا تلاش کند. اما تیم او تا به اینجای کار در رقابت های لیگ ترکیه چندان موفق نبوده و 8 امتیاز با فنرباغچه صدرنشین فاصله دارد.
 
حالا مانچو و سران گالاتاسرای اجازه دارند تا با تری برسر میز مذاکره بنشینند. اماقطعا اولویت اول تری، بررسی پیشنهاد چلسی ، سران تیم کنونی اش است. ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی تمایل زیادی دارد تا تری بماند و ارتباط خوب و صمیمانه او با کاپیتان انگلیسی تیمش احتمالا منجر به ماندن او در استمفورد بریج دست کم برای یک فصل دیگر خواهد شد.اما سران گالا نیز قطعا از تلاششان دست نخواهند کشید تا شاید بتوانند رویایشان برای جذب تری را محقق سازند.
منبع: گل