۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹
وقتی نوبخت از بیمه می‌گوید

وعده‌های احمدی‌نژادی معاون روحانی

محمدباقر نوبخت اخیرا درباره بیمه و هزینه‌های درمانی بیماران وعده هایی داده که شباهت زیادی به ادبیات وعده‌های احمدی‌نژاد دارد.
کد خبر : ۱۵۴۷۶۲
"گروه فرهنگی صراط" - محمدباقر نوبخت اخیرا درباره بیمه و هزینه‌های درمانی بیماران اظهاراتی را عنوان کرده که شباهت زیادی به ادبیات وعده های احمدی نژاد دارد.

به گزارش صراط، نوبخت البته پیش از این نیز در خصوص طرح هدفمندسازی یارانه‌ها ادبیات مشابهی را به کار برده بود.

محمود احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری خود کوهی از وعده های مختلف را در فرصت های گوناگون به مردم داد که بسیاری از آنها در نهایت روی زمین ماندند. نکته قابل تامل در این میان، دسته ای از وعده هایی بود که از همان ابتدا اجرایی شدن آنها قابل تصور نبود. مشابه همین ادبیات در اظهارات نوبخت تکرار شده است:

نوبخت در سال 92:

باید کاری کنیم که غیر از فرانشیز، بقیه هزینه های بیمار را بیمه ها بدهند.

دولت مصمم هست نه تنها یارانه افراد کم درآمد را در هیچ شرایطی کم نکند بلکه افزایش هم بدهد و خدمات بیشتری هم به آنها بدهیم.

بسیاری از کارخانه‌های ما نیاز به کمک دارند و آنها باید یارانه بگیرند.

تصمیم داریم از سال 93 هر 90 روز یک سبد کالایی به مردم بدهیم. این جایگزین یارانه نیست و یارانه اقشار کم درآمد قطعا افزایش خواهد یافت.

عزم دولت بر این است همچنان که می خواهد در مذاکرات شرکت داشته باشد از سفره مردم نیز مغفول نماند.

به همه کارگران سبد کالایی تعلق خواهد گرفت.


احمدی نژاد در سال 90:

يکي از برنامه هايي که دولت براي رفاه عمومي جامعه اجرا مي کند طرح تامين آتيه فرزندان است که با اجراي آن دولت يک ميليون تومان به حساب نوزادان واريز و خانواده ها را نيز ترغيب به افزايش پس انداز فرزندانشان مي کند.

واريز پول به حساب فرزندان به واقع يک نوع سرمايه گذاري است که اميدواريم با اجراي اين طرح مردم در آينده هرگز نگران آتيه فرزندان خود نباشند.

طرح بيمه عمومي مردم نيز مدتي است در کشور آغاز شده و امسال و سال آينده نيز اجراي اين طرح تکميل خواهد شد و اميدواريم در چند سال آينده همه ملت ايران زير پوشش بيمه قرار بگيرند.

طرح بيمه عمومي مردم از جمله برنامه هاي اساسي و موفق دولت نهم و دهم براي گسترش عدالت اجتماعي و رفع محروميت در جامعه است.

نظرات بینندگان
ایراندووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۶ دی ۱۳۹۲
۶
۴
جالبه واقعا!!!!!