۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶

دیدار خاص بابک زنجانی با وزیر دولت یازدهم

این جلسه جهت همکاری در یک پروژه ملی در شرایطی برگزار شده که رسانه های وابسته به جریان موسوم به اصلاح طلب، طی چند روز اخیر تلاش مضاعفی کرده اند تا این فرد ثروتمند را به جریان رقیب منتسب کنند
کد خبر : ۱۵۴۹۴۹
صراط: یک منبع آگاه از دیدار اخیر بابک زنجانی با یکی از اعضای کابینه دولت یازدهم خبر داد.

میلیاردر معروف و زندانی این روزهای کشورمان چندروز قبل از دستگیری، با یکی از وزرای دولت جلسه کاری داشته است.

براساس گفته این منبع آگاه، در این دیدار راجع به پروژه اتوبان تهران - شمال با بابک زنجانی مذاکراتی صورت گرفته است و ظاهرا قرار بر این شده بود که با امضای تفاهمنامه ی همکاری، این میلیاردر جنجالی به این پروژه ورود کند.

این جلسه جهت همکاری در یک پروژه ملی در شرایطی برگزار شده که رسانه های وابسته به جریان موسوم به اصلاح طلب، طی چند روز اخیر تلاش مضاعفی کرده اند تا این فرد ثروتمند را به جریان رقیب منتسب کنند.

این درحالی است که بنابر گفته ی خود زنجانی، نخستین فعالیت اقتصادی وی در زمان مرحوم نوربخش انجام شده که باب این مراوده ی اقتصادی نیز به بازدید رفسنجانی از محل خدمت او و انتخاب بابک خان به عنوان 5 سرباز نمونه جهت انتقال به بانک مرکزی بازمی گردد.

افکار عمومی امیدوار است قوه قضاییه، با رعایت عدالتی که از مسئولان محترم این قوه انتظار می رود، به این پرونده و سایر پرونده ها مانند کرسنت و مهدی هاشمی و... نیز رسیدگی کامل و سریع نماید.


منبع: خیبرآنلاین