۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶

حرکت جنجالی دی ماریا به سوی هواداران خودی

بازیکن آرژانتینی از سوی بخشی از هواداران هو شد و او هم واکنش خشمگینی نشان داد.
کد خبر : ۱۵۴۹۵۷
صراط: کارلو آنچلوتی می‌گوید آنخل دی‌ماریا اشتباه مرتکب شده که حرکت ناشایستی خطاب به هواداران انجام داده است.
 
بال آرژانتینی در بازی با سلتاویگو در حالی که بازی هنوز بدون گل مساوی بود تعویض شد و بخش‌هایی از تماشاگران او را در هنگام بیرون رفتن از میدان هو کردند. او هم حرکت نامناسبی به سمت آنها انجام داد.
 
آنچلوتی گفته ماجرا را ندیده است، اما دی‌ماریا در هر صورت اشتباه کرده است: «من که ندیدم. او را تعویض کردم چون حس کردم بهتر است آن دو بازیکن را تعویض کنم.
 
اگر او آن حرکت را انجام داده هیچ اتفاقی نمی‌افتد. این اشتباه بود. اما چه کسی بی‌اشتباه است؟ اگر او حرکتش را به سمت تماشاگران نشان داده که این اشتباه دیگری است. اما زندگی ادامه دارد.
 
او تلاش کرد مانند دیگر بازیکنان بازی کند. بعضی وقت‌ها سوت‌زدن‌ها و هوکردن‌ها مثبت است و پس از آن تیم بهتر می‌شود.»
 
کریس رونالدو در این مسابقه چهارصدمین گل دوران بازی‌اش را زد. آنچلوتی گفت: «روش بازی ما در این مسابقه تغییر کرده بود. می‌دانم که کریستیانو دوست دارد در پست کناری‌تری بازی کند، اما گاهی مهم است که کنار بنزما باشد. او دو گل در موقعیت‌هایی زد که برای او نامعمول بود.»
 
خسه رودریگس و دنی کارواخال هم در این مسابقه خوب بازی کردند و هر دو نفر پاس گل دادند: «خسه می‌تواند یکی از مهم‌ترین بازیکنان ما باشد، حتی با آن که در ترکیب ثابت قرار نمی‌گیرد. زماین که رقیبان خسته هستند مهم است که بازیکن سریعی داشته باشید.
 
کارواخال با دو سانترش دو گل ساخت. گاهی نیاز به ریسک داریم. آنها بسیار عقب نشسته بودند و فشرده بازی می‌کردند.
 
بازی نشان داد که ما هنوز توازن لازم را نداریم و باید بهتر شویم. به نظرم مهم است که در حال حاضر نگذاریم فاصله با صدرنشینان بیشتر شود.
 
در ماه ژانویه بازی زیاد داریم و باید همچنان پیروز شویم. من پنجشنبه مقابل اوساسونا هم قوی‌ترین ترکیب ممکن را به میدان می‌فرستم.»
منبع: گل