۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱
سیدمصطفی هاشمی‌طبا

ممنوعیت حضور دوشغله‌ها حرف علی‌آبادی است

سیدمصطفی هاشمی‌طبا از ارسال نامه کمیته ۵ نفره نظارت بر بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی کمیته ملی المپیک به هیات اجرایی درباره بررسی صلاحیت وی خبر داد.
کد خبر : ۱۵۵۰۱۲

صراط: در حالی که ناطق نوری عضو کمیته 5 نفره نظارت بر انتخابات کمیته ملی المپیک روز گذشته از رد صلاحیت هاشمی‌طبا رئیس سابق سازمان تربیت بدنی خبر داده بود، مصطفی هاشمی‌طبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس درباره رد صلاحیتش اظهار داشت: شب گذشته ناطق نوری با من تماس گرفت و گفت: ما موضوع شما را مطرح کردیم. بخش عضویت 6 ماهه در هیئت‌رئیسه برای شما مطرح نیست اما چون درویش‌زاده رئیس فدراسیون ژیمناستیک نامه‌ای به کمیته داده که می خواهد در انتخابات شرکت کند ما هم نامه‌ای به هیات اجرایی زدیم و گفتیم صلاحیت ورزشی ندارید. بنابراین باید هیئت‌ اجرایی برای رسیدگی به این موضوع تصمیم بگیرد.

هاشمی‌طبا ادامه داد: نامه درویش‌زاده را هیچ کس به من نشان نداده است. اگر چنین نامه‌ای هست یک رونوشت هم به من بدهند. درویش‌زاده کارمند بازخرید است و حق ثبت‌نام ندارد.

وی درباره نامه سازمان بازرسی مبنی بر اینکه دو شغله‌ها نمی‌توانند کاندیدای انتخابات کمیته ملی المپیک شوند عنوان کرد: این حرفی است که علی‌آبادی می‌زند. چنین نامه‌ای نیست. تمام نمایندگان فدراسیون‌ها و اعضای مجمع می‌توانند در همه پست‌ها شرکت کنند و هیچ مشکلی وجود ندارد.

منبع: فارس