۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶

علیپور از بعضی مسائل چشم‌پوشی می‌کند؟

نکته جالب ماجرا اینجاست که چرا خود علیپور که مرجع رسیدگی به این ماجراهاست به این پرونده رسیدگی نکرده و آن را به مراجع دیگر ارجاع داده است؟
کد خبر : ۱۵۵۰۲۳
صراط: علیپور  رئیس ستاد مبارزه با  فساد در فوتبال که خودش ناظر مکالمه احمد ابراهیمی و امیر عابدینی در مورد صعود تیم به لیگ برتر  با 5/1 میلیارد تومان بوده  در این خصوص حرف ها و رفتار متناقضی داشت.
 
وی در تعریف ماجرا و آنچه خود شنیده بود طوری حرف های ابراهیمی را بازگو می کرد که انگار ایشان به عابدینی گفته  او می تواند با بستن تیمی که 5/1 میلیارد بودجه می خواهد به لیگ برتر صعود کند و سرپرست سابق تیم ملی هیچ خلافی نکرده که اتفاقا  این نوع گفتار در دفاعیات دیشب ابراهیمی مورد استناد قرار گرفت.
 
با این حال خود علیپور در مصاحبه با نود اعلام کرد همان موقع این داستان  را پرونده کرده  و به حراست سازمان تربیت بدنی وقت ارجاع داده است  که این مساله با نوع گفتار او در واگویه حرف های ابراهیمی جور در نمی آید و تناقض دارد.
 
نکته جالب ماجرا اینجاست که  چرا خود علیپور که مرجع رسیدگی به این ماجراهاست  به این  پرونده رسیدگی نکرده  و آن را به مراجع دیگر ارجاع داده است؟از طرفی این بحث هم  پیش خواهد آمد که اگر علیپور این پرونده را همان موقع به مراجع ذیصلاح ارجاع داده پس چرا بعد از سه سال  این داستان فرجامی نداشته و به نتیجه نینجامیده است تا عابدینی  بعد از این همه مدت در یک مصاحبه تلویزیونی از آن نبش قبر کند؟
منبع: گل