۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷

دیدار سفیرایران با وزیر دادگستری لبنان

سفیر ایران در لبنان با شکیب قرطباوی، وزیر دادگستری لبنان دیدار و درباره روند پیگیری واقعه تروریستی انفجار مقابل سفارت ایران در بیروت گفت‌وگو کرد.
کد خبر : ۱۵۵۰۹۶
صراط: غضنفر رکن‌آبادی با اشاره به نامه مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری کشورمان درباره اعزام هیاتی قضایی به لبنان برای پیگیری واقعه تروریستی انفجار مقابل سفارت گفت: ایران تجارب خوبی در مقابله با تروریسم داشته و آمادگی دارد با اعزام هیاتی به تبادل تجارب در این رابطه بپردازد و در جریان روند پیگیری‌ها قرار گیرد.

سفیر ایران در لبنان با تشکر از تلاش جدی مقامات لبنانی از جمله وزارت دادگستری لبنان در رسیدگی به پرونده عملیات تروریستی مقابل سفارت ابراز امیدواری کرد تحقیقات و پیگیری‌ها در اسرع وقت به نتیجه کامل برسید.

شکیب قرطباوی، وزیر دادگستری لبنان نیز با ابلاغ سلام و تشکر از وزیر دادگستری ایران، با استقبال از پیشنهاد کشورمان گفت: همکاری مشترک برای مقابله با تروریسم اقدام مثبتی در تمامی کشورهای دنیا به شمار رفته و اقدام تروریستی در مقابل سفارت ایران در بیروت در حقیقت حمله به خاک ایران تلقی می‌شود.

وزیر دادگستری لبنان با تشریح روند تحقیقات و پیگیری‌ها درباره انفجار مقابل سفارت ایران در بیروت و دیگر عملیات‌های ترویستی در لبنان افزود: تروریسم پدیده خطرناکی است که کل لبنان اعم از مسلمان و مسیحی و هم‌چنین دیگر کشورهای منطقه را در معرض تهدید قرار داده است.

منبع: ایسنا