۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۸

مخالفت باهنر با تشکیل جبهه فراگیر

محمدرضا باهنر گفت: نیازی به تشکیل جبهه فراگیر نیست و ما جبهه پیروان را قوی و فعال خواهیم کرد.
کد خبر : ۱۵۵۱۵۲

صراط: همت بیک‌مرادی عضو شورای مرکزی جامعه نمایندگان ادوار مجلس از دیدار امشب تشکل متبوعش با اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری خبر داد و با بیان اینکه این نشست مشترک در دفتر مرکزی جامعه نمایندگان ادوار برگزار شد، تصریح کرد: از سوی جامعه نمایندگان ادوار اکثر اعضای شورای مرکزی از جمله محسن کوهکن و سید‌محمد حسینی حضور داشتند و از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز محمدرضا باهنر، محمدنبی حبیبی، احمد کریمی اصفهانی و سید‌کمال سجادی شرکت کرده بودند.

وی افزود: در این جلسه در خصوص فعالیت‌های گسترده و فراگیر جبهه پیروان خط امام و رهبری بحث و بررسی شد و ما از باهنر خواستیم ‌نقش جبهه پیروان در فضای سیاسی گسترده‌تر شود؛ حتی بنده به وی اعتراض کردم و گفتم چرا با رهبری و علمای قم جلسه‌ای برگزار نمی‌کنید. بنده چندین سال است که عضو جامعه نمایندگان هستم اما برخی از اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان را نمی‌شناسم.

عضو شورای مرکزی جبهه نمایندگان ادوار ادامه داد: در این جلسه همچنین از هیئت رئیسه جبهه پیروان و شخص باهنر خواستیم تا جبهه هر ماه جلسات مشترکی را با احزاب عضو جبهه برگزار کند.

مرادی با بیان اینکه باهنر نیز در این جلسه گفت که ما خیلی سرد عمل کردیم و از این به بعد با برنامه جلو می‌رویم، افزود: درصددیم جبهه پیروان را قوی کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین در این جلسه در خصوص تشکیل جبهه فراگیر نیز بحث و بررسی کردیم و باهنر مخالفت خود را با تشکیل این جبهه اعلام کرد و به اعضای جامعه نمایندگان ادوار گفت نیازی به جبهه فراگیر نداریم، از این رو تشکیل این جبهه منتفی شد.

عضو شورای مرکزی جبهه نمایندگان ادوار در پایان افزود: در این جلسه مقرر شد ‌جامعه نمایندگان ادوار به صورت منظم با اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان دیدار و گفت‌وگو کند.

منبع: تسنیم
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند