۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
مديرعامل باشگاه نفت

رویانیان ادبیات خوبی ندارد

مديرعامل باشگاه نفت گفت: اينکه فردي با شک و شبهه در مورد انسان‌ها صحبت کند ادبيات جالبي نيست.
کد خبر : ۱۵۵۲۸۸
صراط: منصور قنبرزاده درخصوص بحث قليان کشيدن که در اردوي تيم فوتبال زير 22 سال مطرح شده اظهار داشت: معتقدم اينگونه مسائل را نبايد در افکار عمومي مطرح شود و با آن برخورد کنيم اينگونه موارد مربوط به درون خانواده مي‌شود هيچ پدر خانواده‌اي اگر مشکلي در درون خانواده‌اش به وجود آيد آن را بوق و کرنا نمي‌کند.

وي با اشاره به اينکه نبايد در برنامه نود 40 دقيقه به اين موضوع پرداخته مي‌شد تاکيد کرد: با احترامي که براي برنامه 90 قائل هستم و اين برنامه را جزو برنامه‌هاي خوب تلويزيون مي‌دانم اما مطرح کردن اين موضوع و رسيدگي بيش از حد به آن خوب نبود مدير هتل پشت خط مي‌آيد و او هم به دنبال اهداف ديگري بود و مسائلي را مطرح کرد. بهتر بود که در خود فدراسيون به اين مسئله رسيدگي مي‌شد در مسائل ديني ما هم بحث امر به معروف و نهي از منکر اشاره دارد که موضوع عمومي نشود.

مديرعامل باشگاه نفت تصريح کرد: تيم در حال اعزام به مسابقات قهرماني آسيا است آن هم با مشکلات زيادي که براي اين تيم به وجود آمد شرايط سني بازيکنانش هم به گونه‌اي است که از لحاظ روحي روي آنها تاثير مي‌گذارد بهتر بود که به اين اندازه روي اين موضوع مانور داده نمي‌شد و بحث داخلي پيگيري مي‌شد تا به نتيجه نهايي مي‌رسيد.

قنبرزاده در پاسخ به اين سوال که با توجه به اينکه سه بازيکن تيم نفت هم در اردو حضور داشتند اين باشگاه به اين موضوع رسيدگي مي‌کند خاطرنشان کرد: ما به بازيکنان خود اطمينان داريم و مي‌دانيم که آنها اهل اين داستان‌ها نيستند وضع ظاهري آنها هم نسبت به بازيکنان ديگر بهتر است و دليلي بر تحقيق و تفحص هم وجود ندارد اصل را بر اعتماد مي‌گذاريم همانطور که در مصاحبه افراد هم گفته‌اند تعدادي از همراهان مرتکب اين موضوع شدند معتقدم نيازي به اين همه جار و جنجال نبود. نبايد با شک افراد را متهم کرد و خيلي راحت در مورد مسائل صحبت کنيم حتي مي‌گويند اگر به موردي يقين هم داريد آن را رسانه‌اي نکنيد.

وي در مورد صحبت‌هاي رويانيان مبني بر اينکه ارتباطي بين فدراسيون فوتبال و باشگاه نفت وجود دارد اظهار داشت: ادبيات من همواره قانونمدار بوده است. من در مورد صحبت‌هاي مديرعامل باشگاه پرسپوليس هيچ صحبتي ندارم. وي صحبت‌هاي زيادي مي‌کند اگر هر حرفي مي‌زنيم براساس وجدان و رعايت قانون باشد خيلي از مسائل را اجازه نمي‌دهيم که بگوييم. من به او ارادت دارم اگر لازم باشد حضوري با او صحبت مي‌کنم. درباره انسان‌ها با شک و شبهه‌اي صحبت کردن ادبيات جالبي نيست. صحيح نيست به مواردي که ربطي به فوتبال ندارد ورود کنيم.

مديرعامل باشگاه نفت در مورد حق پخش تلويزيوني مسابقات خاطرنشان کرد: اگر ما مي‌خواهيم باشگاه‌هاي حرفه‌اي داشته باشيم بايد در همه موارد موضوع را رعايت کنيم در تمام دنيا بحث حق پخش تلويزيوني اجرا مي‌شود البته فقط پخش مسابقات نيست بلکه برنامه‌هايي که در کنار رقابت‌ها پخش مي‌شود هم در اين زمينه قرار مي‌گيرند اگر همان قيمت 150، 160 ميلياردي که عنوان شده به باشگاه‌ها برسد ديگر به نظر نمي‌رسد که باشگاه‌ها از دولت کمک بگيرند در تمام دنيا اين موضوع اجرايي شده و آزمون و خطايي ديگر ندارد اين کار شدني است و به نظر نمي‌رسد که کار سختي باشد اما نياز به برنامه‌ريزي دارد تا بتوانيم از اين موضوع بهره‌مند شويم.

منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم