۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد

پوشش امدادی قمی‌ها برای دیدار رهبر انقلاب

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از پوشش امدادی کاروان‌ دیدار مردم قم با رهبر انقلاب با همکاری آتش نشانی، سپاه عل بن ابیطالب (ع)، اورژانس 115 و هلال احمر خبر داد.
کد خبر : ۱۵۵۵۸۳
صراط: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از پوشش امدادی کاروان‌ دیدار مردم قم با رهبر انقلاب با همکاری آتش نشانی، سپاه عل بن ابیطالب (ع)، اورژانس 115 و هلال احمر خبر داد.

محمد جواد باقری از هماهنگی تیم‌های امدادی برای پشتیبانی امدادی کاروان 19 دی خبر داد و اظهار کرد: برای پوشش پشتیبانی امدادی کاروان‌های 19 دی 14دستگاه آمبولانس اعزام شدند.

وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده این آمبولانس‌ها نسبت به پوشش امدادی کاروان تا تهران اقدام کردند و در راه بازگشت نیز اتوبوس‌های اعزامی را پوشش امدادی خواهند داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: از مجموع آمبولانس‌های اعزامی برای پوشش امدادی کاروان‌های 19 دی، هشت دستگاه به اورژانس 115، سه دستگاه به هلال احمر، سه دستگاه به سپاه علی ابن ابیطالب و  سه دستگاه خودرو به سازمان آتش نشانی اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: علاوه بر امکانات و تجهیزات پیش بینی شده استانی هماهنگی‌های لازم با اورژانس تهران برای اعزام احتمالی تیم‌های مورد نیاز و امداد هوایی صورت گرفته است.

باقری خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده به ازای هر 15 کیلومتر یک خودروی اورژانس 115 در سطح اتوبان برای حضور به موقع در حوادث مستقر شده است.
منبع: فارس