۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰

وقوع 12 تصادف زنجیره‌ای در کرمان

جانشین پلیس راهور استان با اشاره به مه‌گرفتگی و یخ زدگی معابر درون شهری کرمان گفت: دیروز کرمان شاهد 12 تصادف زنجیره‌ای بود که خوشبختانه تلفات انسانی نداشت.
کد خبر : ۱۵۵۶۶۲

صراط: سرهنگ «علی‌اکبر کرمانی»منطقه‌ی کویر، با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی بارش شدید برف و باران که از روز دوشنبه آغاز شده بود، معابر درون شهری استان دچار یخ‌زدگی شده و تردد در برخی شهرها به کندی انجام می‌شد اما با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس راهور، شهرداری و دیگر ارگان‌ها، و روان‌سازی ترافیک و یخ‌زدایی از خیابان‌ها انجام شد.

وی با اشاره به لغزنده بودن و مه‌گیر بودن معابر درون شهری کرمان طی روز گذشته، ادامه داد: 12 تصادف زنجیره‌ای طی 24 ساعت گذشته در شهر کرمان رخ دادند که از این تعداد، 5 فقره جرحی بودند اما هیچ تلفات انسانی نداشتند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مهم‌ترین این سوانح، تصادف زنجیره‌ای 11 خودرو در تقاطع فرهنگیان بود که با حضور بموقع مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی، گره‌ی ترافیکی به وجود آمده، باز شد.

کرمانی خاطرنشان کرد: عمده‌ترین علت سوانح رانندگی دیروز بی‌توجهی به جلو و رعایت نکردن فواصل طولی بین خودروها با توجه به شرایط معابر، از سوی رانندگان بوده است.

منبع: ایسنا