۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۱
پدر شهید:

نظریه شهید احمدی روشن محقق شد

پدر شهید احمدی روشن انرژی هسته‌ای را ودیعه شهدا به ملت غیور ایران اسلامی دانست و گفت: مسئولان و همه آحاد مردم باید از این ودیعه ارزشمند پاسداری کنند.
کد خبر : ۱۵۵۸۶۳

صراط:  رحیم احمدی روشن عصر امروز در مراسم سالگرد شهادت شهید قشقایی اظهار داشت: دانشمندان غیور ایران اسلامی با همت، همدلی و تلاش‌های بی‌شائبه صنعت هسته‌ای ایران را به نقطه‌ای رساندند که تن دشمنان ایران اسلامی را به لرزه انداخت.

پدر شهید احمدی روشن با تاکید بر اینکه نباید شهدا را به خاک بسپاریم بلکه باید آنها را به قلب و خاطرمان بسپاریم، گفت: خط فکری شهدا برای ما ارزشمند است و باید همواره سیره و منش آنها را نصب‌العین خود قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از نظریه فرزند شهیدش برای مقابله با استکبار سخن به میان آورد و گفت: شهید احمدی روشن هشت سال پیش نظریه‌ای در ارتباط با مقابله با استکبار جهانی ادامه داد و می‌گفت: «ما باید در مقابل استکبار جهانی با دست پر حاضر شویم.»

وی ادامه داد: شهید احمدی روشن تاکید می‌کرد «اگر دشمن احساس کند ما از غنی‌سازی عاجز هستیم هرگز به حرف‌های ما گوش نمی‌دهد.»

پدر شهید احمدی روشن تاکید کرد: نظریه شهید احمدی روشن بعد از هفت سال محقق شد و امروز مستکبران احساس می‌کنند به واقع دست ما در حوزه هسته‌ای پر است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استکبار جهانی باید بداند اگر امروز به حرف ایران گوش نکند در آینده قطعا بیشتر ضرر می‌بیند.

وی انرژی هسته‌ای را یک ودیعه دانست و تاکید کرد: نه به عنوان پدر شهید احمدی روشن بلکه به عنوان یک ایرانی، مسلمان و شیعه اثنی عشری وظیفه شرعی دارم که در راه اسلام، پیامبر اعظم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گام برداشته و از این دستاوردهای عظیم پاسداری کنم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه صنعت هسته‌ای ودیعه شهدا به ملت غیور، ولایی و شهید‌پرور ملت ایران اسلامی است تصریح کرد: مسئولان و آحاد مختلف جامعه باید همواره از این ودیعه ارزشمند حفاظت و حراست کنند.

منبع: فارس
برچسب ها: هسته ای نظریه صراط