۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱

شوخی «شلنگ‌تخته» با انسان معاصر

نمایشگاه تصویرسازی بهرام کریم‌زاده با نام «شلنگ‌تخته» روز گذشته در گالری ایده افتتاح شد؛ در این نمایشگاه مجموعه ۴۰ اثر این هنرمند به نمایش در آمد.
کد خبر : ۱۵۵۹۶۸
صراط: بهرام کریم‌زاده در این نمایشگاه مجموعه‌ای از تصویرسازی‌های خود را به نمایش در آورد. این هنرمند با نگاهٔ شوخ‌طبع و البته مفهومی مجموعه تصویرسازی‌های «شلنگ‌تخته» را از دیروز جمعه 20 دی‌ماه در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

تصویرسازی‌های کریم‌زاده نگاهی انتقادی و هجوآلود به زندگی معاصر انسان‌ها و روابط آن‌ها دارد که در بررسی جملگی این آثار می‌توان این خط فکری هنرمند را به خوبی مشاهده کرد. او با رویکرد کمینه‌گرای خود سعی کرده به نوعی آثار بصری‌اش را با بیشترین تاثیر و مفهوم در مقابل مخاطبان قرار دهد.

آثار کریم‌زاده از بطن مسائل اجتماعی نشات گرفته و با طنزی تلخ تصویرسازی شده‌اند. نام نمایشگاه «شلنگ‌تخته» نیز دلالت بر این موضوع دارد و می‌خواهد مخاطب را در همراهی با آثار به سوی یک تفکر انتقادی به زندگی انسان معاصر در اجتماع و روابط‌اش سوق دهد.

نمایشگاه تصویرسازی «شلنگ‌تخته» همه روزه تا 28 دی‌ماه در گالری ایده واقع در میدان هفت تیر، خیابان کریم‌خان، خیابان خردمند شمالی، خیابان هیجدهم پلاک 26 میزبان هنردوستان است.


منبع: تسنیم