۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۴

قلعه نویی:من از نکونام دلخورم

سرمربی استقلال با انتقاد از رفتار نکونام می‌گوید که از کاپیتان تیم ملی انتظار نداشته که بچگانه رفتار کند.
کد خبر : ۱۵۶۰۷۲
صراط:  امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری پس از این بازی گفت: باید بگویم استقلال خوزستان در این بازی با یک بازی بسته چشم به ضد حملات داشت که تا حدودی موفق بود. ما باتوجه به حساسیت بازی هفته بعد‌مان که بسیار حساس است طبیعتا آن گونه که می‌خواستیم خوب نبودیم اما در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم که خیلی بهتر شدیم و خدا به ما کمک کرد تا گل زدیم و البته جای دیگر هم کمک کرد که توپ میداودی به گل تبدیل نشد. با این حال از نتیجه بسیار راضی هستیم به بازیکنان هم خداقوت می‌گوییم چرا که واقعا تلاش می‌کنند ان‌شاءالله مصدومان هم برسند شرایط ما متفاوت‌ خواهد شد.

او درپاسخ به سوالی در مورد نکونام اظهار کرد: من از نکونام دلخورم. کارهایی که این چند روز انجام داده نباید به عنوان یک کاپیتان تیم ملی انجام می‌داد. اگر بازیکنی می‌خواهد برودباید شرایطش را بگوید. برایم عجیب است که تمرین کرده اما به هتل نیامده، توکل‌مان به خداست و از جواد واقعا انتظار نداشتیم این حرکت بچگانه را انجام دهد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که گویا او توافقاتی را به دست آورده بیان کرد: من اطلاعی ندارم و باشگاه و خود نکونام می‌دانند که ماجرا چیست. من نه اجازه داده‌ام که برود و نه گفته‌ام که بماند. من صحبت‌هایم را با فتح‌الله‌زاده درباره مجیدی، منتظری و نکونام کرده‌ام ولی درباره نکونام هم باید به جمع‌بندی برسیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه امروز تیمش با پرسپولیس در داربی موثر است یا خیر گفت: طبیعتا بر اساس تجربه می‌گویم بازی قبل از داربی مهم است. وقتی با برد به داربی می‌روید خیلی مهم است. داربی خیلی مهم است. یک عده از این هفته تلاش می‌کنند تا به استقلال و پرسپولیس لطمه بزنند. خبر هم داریم که نوع سوال‌ها و قلم‌هایشان در این هفته چگونه خواهد بود. امیدوارم یک بازی تماشاگر پسند شود تا کسانی که از تلویزیون بازی را می‌بینند یا در اینجا هستند لذت ببرند. درباره مصدومان هم باید بگویم که کلینیک استقلال نهایت تلاشش را می‌کند تا بازیکنان را به ما برساند. از فردا یکی دو نفرشان به ما اضافه خواهند شد.

منبع: ایسنا