۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

همسر رئیس جمهور باید کاخ را ترک کند؟

خبرها حالی از این است که بعد از انتشار مطالب بسیار در مورد رابطه رئیس جمهور فرانسه با خانم بازیگر 41 ساله، اکنون بانوی اول فرانسه تحقیر شده است و برخی حتی می گویند او باید کاخ را ترک کند.
کد خبر : ۱۵۶۱۹۳
صراط:  سایت دیلی میل نوشت: خبرها حالی از این است که بعد از انتشار مطالب بسیار در مورد رابطه رئیس جمهور فرانسه با خانم بازیگر 41 ساله، اکنون بانوی اول فرانسه تحقیر شده است و برخی حتی می گویند او باید کاخ را ترک کند.

دیلی میل نوشت: همسر رئیس جمهور فرانسه که دارای جت شخصی و خودروی لیموزین می باشد و او محافظان شخصی دارد بعد از انتشار خبر رسوایی اولاند، شاید مجبور شود که کاخ الیزه را ترک کند زیرا منتقدان اعلام کرده اند که مردم نباید با دادن مالیات هزینه کسی را پرداخت کنند که مشخص نیست همسر رئیس جمهور است یا نه؟

در صورتی که او بانوی اول فرانسه از کاخ بیرون انداخته شود اولین فردی است که در تاریخ فرانسه چنین اتفاقی برای او افتاده است.

برخی از سیاستمداران فرانسوی نیز اعلام کرده اند  این درست نیست که او با پول مالیات دهندگان فرانسوی در کاخ الیزه بماند در حالیکه شاید بانوی اول فرانسه فرد دیگری باشد و یا به هر شکا رئیس جمهور با فرد دیگری در رابطه باشد.

برخی از منتقدان نیز اعلام کرده اند که هم اولاند و هم همسرش باید با این افتضاح اخلاقی کاخ الیزه را ترک کنند.





منبع: جام نیوز