۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸

آلگری امروز اخراج می شود

قرار براین است که امروز در میلان جلسه ای اورژانسی تشکیل شود تا در این جلسه در مورد آینده سرمربی 46 ساله این تیم تصمیم گیری گردد
کد خبر : ۱۵۶۴۶۵
صراط: ماسیمیلیانو الگری سرمربی 46 ساله میلان حالا تنها یک قدم تا اخراج فاصله دارد؛ چرا که باربارا برلوسکونی، نایب رئیس باشگاه روسونری خواستار آن شده که بعد از باخت تعجب آور 3-4 این تیم مقابل ساسوئولو ، تغییراتی اورژانسی درتیم اعمال شود.
 
این درحالی است که میلان در ابتدا با دو گل روبینیو و ماریو بالوتلی بانتیجه 0-2 از حریف جلو افتاد ولی چهار گل از دومنیکو براردی سه امتیاز بازی را به حساب تیم ساسوئوواریز کرد و گل دیرهنگام ریکاردو مونتولیوو هم راه به جایی نبرد.
 
حالا قرار براین است که امروز یک کنفرانس خبری در باشگاه روسونری تشکیل شود و انتظار می رود که در این کنفرانس خبر برکناری رسمی ماسیمیلیانو الگری نیز اعلام شود.
 
بعد از باخت میلان مقابل ساسوئولو برلوسکونی در گفتگو با خبرنگاران گفت:« این عملکردی ناامید کننده و غیرقابل قبول است و نشان دهنده این است که تیم به تغییراتی اورژانسی نیاز دارد.»
 
از سوی دیگر الگری هم درصحبت هایی گفته:« من وجدان آسوده ای دارم. همیشه نهایت تلاشم را به کار گرفته ام و اگر برسر شغلم باقی بمانم هم به این روند ادامه خواهم داد.درغیر این صورت هم هرتصمیمی که گرفته شود، آن را خواهم پذیرفت»   
 
باخت میلان در این بازی باعث شد تا این تیم در رده یازدهم جدول سری آ بماند و 20 امتیاز با ناپولی رده سومی فاصله دارد.
منبع: گل