۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۲

آمادگی حزب کار برای ورود به انتخابات

سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: بنا داریم در مورد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ماه‌های آغازین سال 93 ورود پیدا کنیم و تحلیل از وضعیت انتخابات،‌احزاب، گروه و تشکل‌های سیاسی داشته باشیم.
کد خبر : ۱۵۶۶۷۰

صراط:  محمد نیشابوری سخنگوی حزب اسلامی کار  در مورد جلسه امشب حزب متبوعش اظهار داشت: شورای مرکزی حزب اسلامی کار جلسه‌ای را برگزار کرد و بعد از استماع اخبار مهم روز پیش‌نویس لایحه قانون احزاب وزارت کشور را مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: مقرر شد کمیته سیاسی حزب اسلامی کار، نظرات اعضای حزب در خصوص این لایحه را به وزارت کشور ارسال کند.

سخنگوی حزب اسلامی کار با بیان اینکه جواد اطاعت، مهمان جلسه امروز حزب اسلامی کار بود خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین در مورد دموکراسی در جوامع امروز یعنی آمریکا و اروپا و کشورهای آسیایی بحث و گفت‌و گو شد.

نیشابوری در پاسخ به این پرسش که آیا در مورد انتخابات مجلس نیز صحبتی صورت گرفت یا خیر اظهار کرد: به طور مشخص ما ورودی به این بحث نداشته‌ایم چرا که ما عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هستیم و ابتدا باید کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه وارد شود.

وی ادامه داد: بنا داریم در مورد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ماه‌های آغازین سال 93 ورود پیدا کنیم و تحلیل از وضعیت انتخابات،‌احزاب، گروه و تشکل‌های سیاسی داشته باشیم و سپس شروع به شناسایی افرادی کنیم که نزدیکی فکری به اصلاحات و حزب اسلامی کار دارند.

منبع: فارس