۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۷
رونالدو: سال بعد می‌خواهم سومین توپ طلایم را ببرم

حتماً لیاقت این جایزه را داشته‌ام

ستاره پرتغالی رئال مادرید در آخرین واکنش خود پس از دریافت مهم‌ترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال گفت: سال بعد می‌خواهم برای سومین بار توپ طلا را ببرم.
کد خبر : ۱۵۶۷۴۰
صراط: کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی خط حمله رئال مادرید که در مراسم معرفی برترین‌های دنیای فوتبال عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2013 را از آن خود و دومین توپ طلای حرفه‌اش را کسب کرد، اظهار داشت: اینکه توانستم برنده توپ طلا شوم مرا بسیار خوشحال کرد و احساس غرور می‌کنم. بردن چنین جایزه باارزشی مستلزم تلاش و کار فراوان است. امیدوارم سال آینده برگردم تا سومین توپ طلای حرفه‌ام را ببرم.

رونالدوی 28 ساله افزود: اگر مردم به من رای داده‌اند، حتماً لیاقتش را داشته‌ام. مسی و ریبری هم استحقاق بردن این جایزه را داشتند اما من آن را بردم. از بردن این جایزه بسیار خوشحالم و می‌خواهم آن را با هم‌تیمی‌هایم در رئال مادرید قسمت کنم.

رونالدو که به هنگام دریافت جایزه اشک در چشمانش حلقه زده بود، در میان اظهاراتش هم چند بار احساساتی شد. او همچنین تصریح کرد: مادرم را دیدم که دارد اشک می‌ریزد. سعی کردم خودم را کنترل کنم اما نتوانستم و من هم گریه کردم. اولین توپ طلایی که بردم برایم بسیار باارزش بود اما این یکی احساسی‌تر است، چون آن را پیش چشم مادر و پسرم بردم.

مهاجم کهکشانی‌ها درباره دیگر نامزدهای دریافت توپ طلا خاطرنشان کرد: ریبری بازیکنی استثنایی است و لیاقت بردن توپ طلا را داشت. مسی هم همینطور اما این جایزه در نهایت به من تعلق گرفت.‬

منبع: تسنیم