۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸

دانشگاه‌ها مکانی برای حمایت از حامیان فتنه

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با تعویض ۱۸ رئیس دانشگاه توسط فرجی‌دانا، متاسفانه دانشگاه‌ها از یک فضای آرام به مراکزی برای حمایت از حامیان عناصر فتنه تبدیل شده‌اند.
کد خبر : ۱۵۷۰۹۵

صراط: زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر علوم همچنان مجری سیاست‌های افراطی و تند در انتصاب عناصر حامی فتنه در وزارت علوم است.

طبیب‌زاده ادامه داد: فرجی‌دانا تا به حال نزدیک به 18 رئیس دانشگاه را تعویض کرده و متاسفانه دانشگاه‌ها از یک فضای آرام به مراکزی که از حامیان عناصر فتنه دفاع و حمایت می‌شود، تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: دانشگاه‌ها جدای حمایت از عناصر حامی فتنه، امروز به نقطه‌ای رسیده‌اند که جلوی سخنرانی دکتر جلیلی که عضو و نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی است را می گیرند.

طبیب‌زاده خاطرنشان کرد: محیط دانشگاه باید مکانی برای مناظره، گفتمان و ابراز نظرات مختلف باشد ولی در شرایط فعلی در این محیط خفقانی عجیب حاکم است و این مکان به یک محیط بسته تبدیل شده که اجازه بروز دیدگاه‌های مختلف در آنجا داده نمی‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از زمانی که کارت زرد توسط مجلس به فرجی دانا داده شد آنچنان تغییری در عملکرد فرجی‌دانا دیده نشده و امیدواریم وی به تصمیمات مجلس احترام بگذارد تا مجلس مجبور نشود از اخطارهای دیگر استفاده کند.


منبع: فارس