۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
آماری که برای اولین بار در تاریخ دربی رقم می‌خورد

رکورد عجیب‌وغریب 8 بازیکن در دربی 78

این در حالی است که در هیچ دوره‌ای یک بازی دو تیم بیش از 5 بازیکن مشترک را نداشته است در حالی 8 بازیکن مبادله شده شانس حضور در میدان را دارند
کد خبر : ۱۵۷۱۵۸
صراط: هشت بازیکن به صورت بالقوه فرصت ثبت یک آمار جذاب و خواندنی را برای تاریخ لیگ دارند. این آمار جذاب بهره‌مندی از کسوت حضور در تیم مقابل است.

در تیم پرسپولیس آنچنان که می‌دانید مهرداد پولادی، فرزاد حاتمی، سیدمهدی سیدصالحی و میثم حسینی 4 مرد مورد اشاره هستند که با اندکی شانس می‌توانند هر 4 نفر مقابل تیم سابق به میدان روند آنچنان که بین استقلالی‌ها هم این فرصت وجود دارد که 4 پرسپولیسی سابقشان مقابل تیم سابق به میدان روند؛ علیرضا نیکبخت، محمد قاضی، پژمان نوری و مهرداد اولادی این نفرات هستند.

این در حالی است که در هیچ دوره‌ای یک بازی دو تیم بیش از 5 بازیکن مشترک را نداشته است در حالی 8 بازیکن مبادله شده شانس حضور در میدان را دارند که 3 استقلالی در کادرفنی پرسپولیس کفه آبی‌ها را در پرسپولیس سنگین‌تر می‌کند. آنچنان که می‌دانید مولایی بدنساز محروم شده پرسپولیس، بهزاد غلامپور دروازه‌بان سابق و بالاخره رضا فروزانی دستیار پرسن و سال علی دایی مردان مورد اشاره هستند.
منبع: گل
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۲
۰
۰
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟