۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۸

پاسخ‌تندیک‌نماینده‌به رئیس سازمان بازرسی

امیدوار رضایی در پاسخ به اظهارات رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: نظر من نظر قانونی معاونت قوانین بوده و نظر شخصی در این مورد ندادم.
کد خبر : ۱۵۷۲۵۰

صراط: امیدوار رضایی در پاسخ به مصاحبه رئیس سازمان بازرسی کل کشور که مدعی شده بود نظر امیدوار رضایی درخصوص قانونی بودن حضور اعضای شورای شهر در انتخابات کمیته ملی المپیک، نظر شخصی بوده و نظر مجلس نیست اظهار داشت:اولا بنده در خصوص این موضوع صحبتی با هیچ رسانه ای نداشتم و تنها در جواب استعلام ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای لاریجانی پاسخ کتبی ارسال کردم.ثانیا این نظر قانونی معاونت قوانین بوده نه نظر شخصی بنده و بر اساس وظایف قانونی این معاونت ارائه شده است.

وی افزود: در ماده 28 قانون اشاره شده از سوی رئیس سازمان بازرسی کل کشور، هیچ نامی از کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها نیست و در این خصوص دوستان را به مطالعه دقیق تر قانون توصیه و دعوت می کنم. در این قانون منعی برای ثبت نام و کاندیداتوری نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر ذکر نشده است.

رضایی در پایان تاکید کرد: نظر قانونی معاونت قوانین توسط ریاست محترم مجلس جهت اطلاع و بهره برداری به رئیس شورای شهر جناب آقای مسجد جامعی ابلاغ گردیده است.

منبع: فارس