۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۲

بدهی‌دولت‌به‌بخش‌خصوصی‌تسویه‌می‌شود

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 93، از تصویب بندی از لایحه بودجه خبر داد که براساس آن بدهی دولت به بخش‌های خصوصی و تعاونی با اولویت پرداخت طلب ایثارگران پرداخت و یا تسویه می‌شود.
کد خبر : ۱۵۷۲۶۵

صراط:  غلامعلی جعفرزاده  با اشاره به جلسه عصر امروز چهارشنبه کمیسیون تلفیق اظهار کرد: به موجب این مصوبه کمیسیون تلفیق، دولت مکلف می‌شود بدهی‌های خود به بخش‌های خصوصی و تعاونی را با اولویت ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا و آزادگان از محل منابع حاصل از واگذاری سهام، سهم‌الشرکه، حق بهره‌برداری و بهره مالکانه پرداخت و یا تسویه نماید.

کمیسیون تلفیق عصر امروز وارد بررسی بخش‌های هزینه‌ای لایحه بودجه شد

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ایثارگران از سال 72 طلبکار هستند و تا به حال بدهی آنها پرداخت نشده، در این بند ما مقرر کردیم پرداخت بدهی دولت با اولویت ایثارگران باشد که بالغ بر 20 سال است، طلبکار هستند.

لغو جلسات پنج‌شنبه و شنبه کمیسیون تلفیق

این عضو کمیسیون تلفیق با بیان اینکه کمیسیون تلفیق از جلسه بعدازظهر امروز(چهارشنبه) وارد بررسی بخش‌های هزینه‌ای لایحه بودجه شده، یادآور شد: همچنین جلسات روزهای پنجشنبه و شنبه کمیسیون تلفیق لغو می‌شود اما در مقابل کمیسیون تلفیق از روز دوشنبه هفته آینده به صورت سه شیفت جلسه خواهد داشت.

منبع: ایسنا