۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۶

دیدار معارضان بحرینی با ولیعهد

پنچ گروه از معارضان بحرنی صبح امروز چهارشنبه با ولیعهد رژیم بحرین دیدار و درباره بحران جاری این کشور بحث و گفت‌وگو کردند.
کد خبر : ۱۵۷۲۷۴

صراط:  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تلویزیون «المنار»، پنچ گروه از مخالفان نظام بحرنی با صدور بیانیه کوتاهی اعلام کردند که صبح امروز چهارشنبه با «سلمان بن حمد» ولیعهد بحرین دیدار کردند. این دیدار به دعوت ولیعهد منامه صورت گرفته است.

بر اساس این بیانیه، در دیدار مخالفان بحرینی با ولیعهد منامه درباره راه‌های برگزاری گفت‌وگوهای جدی به منظور دستیابی به راه حل فراگیر و دائمی که خواسته‌های همه ملت بحرین را برآورده سازد؛ بحث و گفت‌وگو شد.

در این دیدار بر لزوم دستیابی به راه حلی که خواسته‌های ملت بحرین را بر اساس آزادی، برابری، عدالت و تحول دموکراتیک برآورده سازد؛ تاکید شد و یاد آوری شد که این تحول دموکراتیک باید بر اساس ارزش‌های انسانی موجود در کشورهای دموکراتیک پیشرفته باشد و گامی در راستای رسیدن به مشروطه سلطنتی صادقانه بردارد.

مخالفان بحرینی یادآور شدند که برای مثبت خواندن این دیدار باید منتظر گام‌های بعدی باشیم.

جمعیت‌های اسلامی الوفاق، «العمل» ملی دموکراتیک – وعد، منبر دموکراتیک پیشرو، برادری ملی و جمعیت کنگره قومی دموکراتیک از جمله گروه‌های مخالفی بودند که با ولیعهد بحرین دیدار و گفت‌وگو کردند.

منبع: فارس