۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
دیدار رویانیان از تمرین استقلال

قلعه نویی:رویانیان مدیری اخلاقی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد ۲ تیم استقلال و پرسپولیس در سال چند بار باهم بازی کنند تا شاید با این کار از حساسیت تقابل آنها کاسته شود.
کد خبر : ۱۵۷۳۸۷
صراط:امیر قلعه‌نویی با خوش‌آمدگویی به محمد رویانیان که امروز (پنج‌شنبه) در تمرین پیش از دربی استقلالی‌ها حاضر شده بود، اظهار داشت:‌ آقای رویانیان یک مدیر اخلاقی و معرفتی است. قبل از اینکه ایشان به فوتبال بیاید من به او ارادت داشتم و حتی در یک سفر که به کرمان می‌رفتم با رویانیان که رئیس راهنمایی‌ورانندگی بود، همسفر شدم.

وی با اشاره به حضور رویانیان و فتح‌الله‌زاده در تمرین امروز استقلال گفت: خوشحالم اکنون 2 مدیر اخلاقی و معرفتی در کنار یکدیگر حاضر هستند و به تمرین استقلال آمده‌اند. کری‌خوانی‌های آنها نیز جای خود دارد اما در کنار رقابت باید حس رفاقت نیز وجود داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: امروز یک کار نو انجام شد و امیدوارم این کارها ادامه داشته باشد و در مناسبت‌های مختلف مدیران 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به تمرینات 2 تیم رفت و آمد داشته باشد.

قلعه‌نویی خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌کنم در سال چند دربی برگزار شود و 2 تیم استقلال و پرسپولیس با یکدیگر بازی دوستانه برگزار کنند و عواید ‌آن برای کارهای خیر صرف شود. می‌توانیم با این کارهای خیر برای بسیاری از جوانان که مشکلات زیادی در جامعه دارند شرایط خوبی فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: با این کار هم حساسیت دربی کمتر می‌شود و هم یک کار خیر،‌ اخلاقی و انسانی انجام داده‌ایم. باید این موضوع را به جدیت پیگیری کنیم و شرایطی فراهم آوریم که 2 تیم استقلال و پرسپولیس چندبار در سال به مصاف هم بروند.

منبع: تسنیم