۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۱

حضور روحانی برای اهدای بازوبند پهلوانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از اهداء بازوبند پهلوانی مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این مراسم با حضور احتمالی رئیس جمهور و سایر مقامات کشوری در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر : ۱۵۷۵۴۹
صراط: همت هادیان اظهار کرد: مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان با حضور 30 استان کشور در روزهای 16 لغایت 18 بهمن ماه سالجاری در سمنان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در جلسه ای که با حضور نایب رئیس فدراسیون کشتی پهلوانی در سمنان برگزار شد، برنامه ریزی شده تا در روز فینال این مسابقات طی مراسمی و با حضور دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور، و سایر مقامات کشوری، بازوبند پهلوانی کشور بر بازوی قهرمانان بسته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه هماهنگی های لازم برای حضور رئیس جمهور در این مراسم در حال انجام است، اضافه کرد: مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان جام سرداران و سه هزار شهید استان، گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج حسن شاطری و گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر در روزهای 16، 17 و 18 بهمن ماه و با حضور ورزشکارانی از 30 استان کشور در سمنان برگزار می‌شود.

وی گفت: برپایه هماهنگی های مقدماتی حضور رییس جمهوری تا حدودی قطعی شده اما در صورت عدم حضور ایشان، معاون اول رییس جمهوری و مسوولان ارشد ورزش کشور در این آیین حضور می یابند.


منبع: ایسنا