۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲

مدیران سینمایی در پشت صحنه‌ «معراجی‌ها»

با شروع مجدد فیلمبرداری مجموعه «معراجی‌ها» رئیس سازمان سینمایی و جمعی از مدیران سینمایی در پشت صحنه فیلم مسعود ده‌نمکی حاضر شدند.
کد خبر : ۱۵۷۶۰۵

صراط: حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، محمد حیدری مشاور عالی و رئیس سازمان سینمایی در امور جشنواره‌ها و حسین مسافر آستانه مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری با حضور در شهرک دفاع مقدس محل فیلمبرداری این سریال ضمن بازدید از محل حادثه انفجار که منجر به جان باختن پنج تن از دست اندرکاران فیلم «معراجی‌ها» شد، با عوامل «معراجی‌ها» دیدار و گفت‌وگو کردند.

براساس این گزارش، رئیس سازمان سینمایی با حضور در پشت صحنه مجموعه «معراجی‌ها» که پس از وقفه‌ای یک هفته‌ای از روز چهارشنبه مجددا فیلمبرداری سکانس‌های مربوط به بازسازی عملیات کربلای 5  برای حضور در فجر و اکران عمومی از 23 بهمن ماه شروع شده است ضمن دیدار بامسعود ده نمکی کارگردان این اثر و محمود رضوی تهیه کننده «معراجی‌ها» گفت: برای حل مشکلات و معضلات ، سازمان سینمایی به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد، حل این مشکلات نیاز به عزمی ملی و سیاسی دارد. چرا که مسئله سینمای دفاع مقدس فقط ابزار نیست و دربخش های مختلف مسئله داریم .

مسعود ده‌نمکی نیز در این دیدار با ابراز تاسف از فقدان جواد شریفی راد مسئول جلوه های ویژه سینمای ایران در گفت وگو با رییس سازمان سینمایی از اقدامات این مرحوم به عنوان مسئول جلوه‌های ویژه فیلم «معراجی‌ها» سخن گفت.

در خلاصه داستان معراجی ها چنین آمده است: قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می کنند که آغاز قصه ای می شود تا گروه دانشجویان ناچار به سفری ناخواسته می شوند.

اکبر عبدی، علی صادقی، نیما شاهرخ شاهی، حمید لولایی، رضا رویگری، دانیال عبادی، برزو ارجمند، سیدمهرداد ضیایی، غلامحسین لطفی، مجید شهریاری، اصغر نقی زاده، اسماعیل سلطانیان، بهاره افشاری، مریم کاویانی، لاله صبوری، امیر نوری، کاوه خداشناس، سمانه پاکدل، حدیثه تهرانی در این فیلم بازی می کنند.

براساس این گزارش، نخستین نمایش «معراجی‌ها» در سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود و پس از آن بلافاصله با اتمام جشنواره فجر از 23 بهمن ماه اکران عمومی آن آغاز خواهد شد و با پایان اکران عمومی نسخه سینمایی نیز، مجموعه تلویزیونی آن از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.


منبع: فارس