۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵

زمین‌های کیش قابل فروش نیست؟

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر نقش مهم رسانه و خانه مطبوعات به عنوان یک تشکل و نهاد مدنی در کنار دیگر تشکل ها در مسیر رشد و توسعه جزیره کیش گفت: نقش رسانه ها و خانه مطبوعات در توسعه کیش غیرقابل انکار است.
کد خبر : ۱۵۷۷۳۱
صراط: محسن مهر علیزاده در مورد نقش رسانه ها و خانه مطبوعات در توسعه کیش بیان داشت: نقش رسانه ها و خانه مطبوعات در جزیره کیش بسیار مهم و ارزشمند است سازمان منطقه آزاد کیش برای حمایت و تعامل و همکاری با خانه مطبوعات کیش، رسانه های محلی، روزنامه سراسری کشور و نمایندگی خبرگزاری های رسمی در جزیره کیش وارد عمل خواهد شد.

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر نقش مهم رسانه و خانه مطبوعات به عنوان یک تشکل ونهاد مدنی در کنار دیگر تشکل ها در مسیر رشد و توسعه جزیره کیش افزود: ما امروز شاهد تلاش کاری و فعالیت مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای عملیاتی کردن پروژه های خدماتی و عمرانی هستیم و جدیت و پشتکار وی ستودنی و قابل تقدیر است و با تجربیات ارزشمندی که در کارنامه ی کاری خود در کارهای فرهنگی و عمرانی در تهران دارد قطعا در کیش موفق خواهد شد.

وی یادآور شد: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با برخورداری از حمایت مردم با فرهنگ و شریف کیش، همچنین همکاری و تعامل سازنده و متقابل با تمامی دستگاههای دولتی و خصوصی در منطقه با توان بالا، جدیت و پشتکار در تمامی امور کاری قطعا اهداف کوتاه مدت و بلند مدت دولت تدبیر و امید را در عرصه های گردشگری، تجاری و آموزشی تحقق می بخشد.

مهرعلیزاده، بحث توریست سلامت را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: جذب توریست سلامت از کشورهای حوزه خلیج فارس و دیگر کشورهای همسایه بسیار برای ما جدی و مهم است و یکی از اولویت های کاری سازمان منطقه ی آزاد است که در حال پیگیری است که در رونق اقتصادی کیش نیز تاثیرگذار خواهد بود.

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش به ممنوعیت فروش زمین در کیش اشاره کرد و گفت: با تاکید و دستور مهندس ترکان معاون رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور،سازمان منطقه آزاد کیش موظف شد حتی یک متر از زمین های کیش نیز غیر قابل فروش است و باید به سمت و سوی ایجاد درآمد زایی در دیگر امور پیش برویم.

وی خاطرنشان کرد: در جهت رشد و توسعه ی گردشگری برای رونق اقتصادی جزیره ی کیش تا پایان برنامه پنجم توسعه ی کشور سال ١٤٠٤ منسجم و مصمم با برنامه ریزی های خوبی که انجام گرفته است گام های نخست برداشته شده است وآینده ای روشن برای مردم وفعالان اقتصادی رقم خواهد خورد.

مهرعلیزاده مدیرعامل سالهای ١٣٧٠ تا ١٣٧٢ سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه هیچ مدیری به تنهایی نمی تواند موفق عمل کند تصریح کرد: بی تردید افراد قدیمی و پیشکسوت که تجربه های زیادی در جزیره کیش داشته و دارند می توانند در سرعت بخشیدن به رشد و توسعه و همچنین رونق اقتصادی به مدیریت جدید سازمان منطقه آزاد کیش کمک زیادی کنند و هرگز نباید نقش سازنده آنها را در آبادانی امروز کیش فراموش کنیم چرا که این خرد جمعی است که عملکرد و موفقیت ها را دوچندان می کند.

محسن مهرعلیزاده عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، پیش از این سمت علاوه بر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در سالهای 1370 الی 1372، ریاست سازمان تربیت بدنی، استاندار خراسان و ریاست انرژی اتمی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.


منبع: مهر