۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵

اظهار نظر ناظر بازی جنجالی لیک والیبال

ناظر بازی جنجالی هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال گفت: در سِت سوم، بازی به دلیل پرتاب اشیا متوقف شد، نه به دلیل فحاشی تماشاگران.
کد خبر : ۱۵۸۰۰۳

صراط:خلیل یگانه‌مجد که نظارت بازی تیم‌های والیبال جواهری بازرگانی گنبد و آلومینیوم المهدی را برعهده داشت درمورد حاشیه‌های این مسابقه اظهار داشت: در طول بازی ناصر شهنازی اعتراض‌های زیادی نسبت به رای‌های داور داشت. مشکل شهنازی این است خودش همیشه کنار زمین هم مربیگری می‌کند و هم داوری!

وی ادامه داد: وی در تمام صحنه‌ها رای خاص خودش را دارد و همیشه به سود تیم خودش قضاوت می‌کند. در ست سوم به دلیل پرتاب اشیا توسط تماشاگران گنبد بازی را چند دقیقه متوقف کردیم که برطرف شد و بازی ادامه پیدا کرد. در شان مربی تیم ملی نیست که به حرکات خاص تماشاگران حریف را تحریک کند.

ناظر بازی جنجالی هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال گفت: تمام این موضوعات را که کنار بگذاریم، ناگهان دیدم شهنازی در اقدامی عجیب تیمش را از زمین مسابقه بیرون کشید. تیمی هم که زمین بازی را ترک می‌کند قانون می‌گوید باید بازنده شود و ما هم قانون را اجرا کردیم.

یگانه‌مجد با بیان اینکه بیرون کشیدن تیم از زمین توهین به همه است، خاطرنشان کرد: شهنازی در گیم سوم کارت قرمز گرفته بود و اگر تیمش بیرون نمی‌رفت به احتمال بسیار زیاد اخراج هم می‌شد؛ به نظر من شهنازی تیم را قربانی خودش کرد که اخراج نشود. من کسی را مقصر نمی‌کنم، اما شهنازی نقش زیادی در این حاشیه‌ها داشت. اگر داوری هم مشکلی داشته باشد نباید تیم را از زمین بیرون بکشند، بلکه باید فیلم بازی را ببینند و پس از آن به کمیته انضباطی و فدراسیون اعتراض کنند.

وی گفت: تمام اتفاقات را گزارش می‌دهم و سازمان لیگ تصمیم‌گیری می‌کند. فحاشی تماشاگران در حدی نبود که بخاطرش بازی را قطع می‌کردیم، اما اگر شرایطی ایجاد شود و پس از هر امتیاز به سمت تماشاگران خوشحالی کنیم و انها را تحریک کنیم قطعاً مشکل ایجاد خواهد شد.

منبع: فارس