۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵

هم دانشگاهیان فرجی دانا در رأس آموزش عالی

با معرفی رئیس مرکز حراست وزارت علوم، هفتمین دانشگاه تهرانی به وزارت علوم کوچ کرد. بر این اساس بیشترین مدیران وزارت علوم را هیأت علمیها و مسئولان دانشگاههای تهران و تربیت مدرس تشکیل می دهند.
کد خبر : ۱۵۸۰۵۹
صراط: روند تغییرات مدیریتی در وزارت علوم از نخستین روز سرپرستی جعفر توفیقی در این وزارتخانه کلید خورد و با وزارت فرجی دانا ادامه و شدت پیدا کرد.

هم اکنون فرجی دانا اکثر مهره های مهم و کلیدی خود را در وزارت علوم چیده است؛ مهره هایی که بیشترشان عضو هیأت علمی دو دانشگاه تربیت مدرس و تهران به شمار می آیند.

بر این اساس، هم اکنون رضا فرجی دانا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حسین حسینی - مدیر کل دفتر گسترش، حجت الاسلام رضوان طلب - رئیس مرکز جذب هیأت علمی، ضیاء هاشمی - معاون فرهنگی و اجتماعی، محمد حسین امید - معاونت اداری مالی و منابع انسانی، کارن ابری نیا - رئیس دفتر آموزشهای غیردولتی غیرانتفاعی و سلیمی - رئیس مرکز حراست وزارت علوم 7 مسئول کلیدی وزارت علوم به شمار می آیند که از دانشگاه تهران به وزارت علوم منتقل شده اند.

دانشگاه تربیت مدرس نیز علاوه بر دانشگاه تهران بیشترین نیروی مدیریتی را به سمت وزارت علوم روانه کرده است.

جعفر توفیقی - سرپرست پیشین و مشاور فعلی وزیر علوم، فتح الله امی - مشاور وزیر علوم، حسین غریبی - مشاور وزیر علوم و معاون آموزشی فعلی دانشگاه آزاد اسلامی، وحید احمدی - معاون پژوهشی، سعید سمنانیان - رئیس مرکز هیأتهای امنا و هیأتهای ممیزه نیز از دانشگاه تربیت مدرس، برای مدتی مهمان وزارت علوم شده اند.

یادآور می شود که گودرزی - وزرای ورزش و جوانان عضو هیأت علمی دانشکده تربیت بدنی، طیب نیا - وزیر اقتصاد عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد و آخوندی - وزیر راه و شهرسازی عضو هیأت علمی دانشکده مطالعات جهان نیز هم دانشگاهی فرجی دانا در دانشگاه تهران به شمار می آیند.


منبع: مهر