۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰
کاراندیش: در انتظار موافقت مکتوب وزارت علوم هستیم

مدیر منصوب صفار هرندی رفتنی شد

واعظی پس از ۶ سال جای خود را به ملک احمدی می‌دهد
کد خبر : ۱۵۸۱۴۳
صراط:معاون توسعه مدیریت، منابع و نیروی انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از موافقت شفاهی وزارت علوم برای انتقال «محمدحسین ملک‌احمدی» به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خبر داد.

علی‌اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت، منابع و نیروی انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره نامه انتقال «محمدحسین ملک‌احمدی» معاون فعلی دفتر آموزش‌های آزاد این وزارتخانه جهت واگذاری مسئولیت دبیرکلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به جای منصور واعظی اظهار داشت: درخواست انتقال «محمدحسین ملک‌احمدی» ارسال شده و موافقت آن هم دریافت شده است.

وی در پاسخ به این سوال که حکم در نهاد ریاست جمهوری در انتظار تایید است، گفت: باید مراحل اداری طی شود. البته هنوز نامه موافقت انتقال به دست ما نرسیده، اما ظاهرا وزارت علوم با ماموریت آقای ملک احمدی موافقت کرده است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و نیروی انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه باید پروسه اداری طی شود، عنوان کرد: زمان مشخصی را نمی‌توان برای این روند اداری پیش بینی کرد.

وی گفت: هر انتصابی که بخواهد در سطح وزارتخانه انجام شود تصمیم گیرنده نهایی آقای وزیر است. درخواست ارسال شده و جواب شفاهی آن مبنی بر موافقت انتقال است، اما هنوز نامه به دست ما نرسیده است.

کاراندیش در پاسخ به اینکه درخواست این ماموریت مدت‌دار بوده است، توضیح داد: ماموریت‌ها معمولا مدت‌دار نیست اما عرف آن یک ساله است.

منصور واعظی طی مدت بیش از 6 سال یعنی از مرداد 1386 با حکم محمد حسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت به عنوان دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب شد البته پیش از او «محمدحسین ملک‌احمدی» دبیرکل بود و این چرخش مجدد پس از 6 سال تکرار شد و واعظی این بار جای خود را به ملک احمدی می‌دهد .
منبع: فارس