۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳

تذکر به روحانی برای اخراج یک رئیس

یکی از نمایندگان تهران در مجلس در تذکری کتبی به رئیس‌جمهور، علت اخراج مدیرعامل مجتمع غنی‌سازی نطنز را از وی سوال کرد؟
کد خبر : ۱۵۸۲۸۸
صراط: ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد. متن بخشی از این تذکرات بدین شرح است:

مقیمی نماینده بهشهر به وزیر بهداشت سلامت و درمان مردم را سیاسی نکنید.

رهبر نماینده تهران به وزیر کشور نسبت به پیگیری جدی علت فوت 2 تن از بانوان زحمتکش تهرانی در آتش‌سوزی کارگاه تولیدی خیابان جمهوری.

طبیب‌زاده نوری و آلیا نمایندگان تهران به وزیر راه و شهرسازی باتوجه به اینکه تعهدات مسکن مهر به متقاضیان تعهد نظام به مردم است چرا به مشکلات مردم در این زمینه به خصوص در اسلامشهر، پردیس و پرند توجهی نمی‌شود.

زمانیان و عزیزی نمایندگان شهرکرد و اردل به وزیر امور خارجه بعد از 30 روز شهادت تعدادی از افراد در خاک عراق متأسفانه هنوز جسد دو تن از شهدای استان چهارمحال و بختیاری به ایران آورده نشده است.

کارخانه‌ای نماینده همدان به رئیس‌ جمهور دستور جدی به سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای جلوگیری از تلف شدن جمعی از حیوانات تحت حفاظت آن سازمان در برابر جریانات طبیعی.

طبیب‌زاده نوری نماینده تهران به رئیس ‌جمهور، علت اخراج مدیرعامل مجتمع غنی‌سازی نطنز چیست؟

جعفری و نعیمی نمایندگان بجنورد و آستارا به وزیر اقتصاد عدم تمکین بانک‌ها از پرداخت وام ازدواج جوانان به بهانه‌های مختلف.

لاهوتی نماینده لنگرود به رئیس‌ جمهور در خصوص حذف برنج خارجی از سبد کالا و استفاده از برنج ایرانی.

طاهری و موسوی نمایندگان گرگان و مغان به رئیس‌ جمهور در خصوص رعایت ماده 5 قانون الزام دولت به حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین.

سامری، دهدشتی، انصاری و سعدون‌زاده نمایندگان خرمشهر و آباده و آبادان به وزیر ارشاد علت انحصاری بودن تردد زوارعتبات عالیات طی چند سال گذشته توسط شرکت شمسا چیست؟

سجادی نماینده سرخس به وزیر امور خارجه پیگیری در آزادسازی 270 خانواده ایرانی زندانی در ترکمنستان.

جهانگیرزاده، قاضی‌پور و فرهنگی نمایندگان ارومیه و تبریز به رئیس ‌جمهور ضرورت جلوگیری از اظهارات هتاکانه نسبت به مجلس که شائبه ورود پیشرس انتخاباتی برخی از مشاوران رئیس ‌جمهور را در پی دارد.

کریمی قدوسی نماینده مشهد به وزیر نفت در مورد تجدیدنظر از دعوت شرکت‌های انگلیسی برای حضور در ایران و توجه به خباثت دولت انگلیس علیه ایران اسلامی.


منبع: تسنیم