۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۹

نیوشا ضیغمی رسما به کلوب پیوست

«نیوشا ضیغمی»، بازیگر سینما و تلویزیون به‌ عنوان اولین بازیگر در شبکه اجتماعی کلوب صفحه رسمی ایجاد کرد تا از شایعات صفحه‌های فیس‌بوکی‌اش خلاص شود.
کد خبر : ۱۵۸۶۱۱

صراط: نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان نخستین بازیگر در شبکه اجتماعی «کلوب» صفحه رسمی ایجاد کرد.

ضیغمی در نخستین یادداشت خود در این صفحه نوشته است:

سلام. این اولین یادداشت من در شبکه اجتماعی کلوب است. قرار شده از این به بعد از طریق این صفحه با شما دوستان عزیز در ارتباط باشم. با هم گپ بزنیم و نظرات و انتقادات شما را بشنوم. و احتمالا از طریق همین صفحه قرارهای ملاقات حقیقی و مجازی‌ای را با طرفداران بازی‌هایم داشته باشم.

این تازه اول راه است. در پایان می‌خواهم متذکر شوم همانگونه که مدیران کلوب تایید کرده‌اند که این صفحه شخصی من در این شبکه اجتماعی است خودم هم تاکید کنم که این صفحه تنها جایی است در دنیای مجازی که از طریق آن می توانید با من در ارتباط باشید و اخبار فعالیت‌هایم را پیگیری کنید. به امید روزهای خوب. در پناه خدا…

صفحه این بازیگر تا لحظه تنظیم این خبر توسط بیش از 5 هزار کاربر کلوب پسندیده شده است.

نیوشا ضیغمی پیش از این حضور در فیس‌بوک را تکذیب کرده بود و گفته بود: متاسفانه ما هیچ‌گونه قانونی هم برای پیگیری چنین مواردی در ایران نداریم. در تمام دنیا اگر فردی از نام و چهره فردی دیگر سوءاستفاده کند، قابل پیگیری است. اما چون چنین سایت‌هایی اساسا در کشور ما فیلتر است، امکان پیگیری قضایی و قانونی آن نیز برای ما وجود ندارد. من هم نمی‌دانم با چنین مشکلاتی چه کنم؟ از اسم من، همسرم، خواهرم و همه اعضای خانواده‌ام سوء‌‌استفاده می‌کنند ولی دستمان هم به هیچ جایی نمی‌رسد.

انتشار یک مطلب خصوصی در صفحه منتسب به این بازیگر سبب شد تا او نسبت به این اتفاقات گلایه کند و یادداشتی را به رسانه‌ها ارسال و مجددا تعلق چنین صفحه‌ای به خود را تکذیب کند.


منبع:وبلاگ نیوز

برچسب ها: فیس بوک کلوب صراط