۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۳

دیداروزیرکشورازخانواده شهیدان‌اسماعیلی

وزیر کشور و استاندار تهران دقایقی پیش با حضور در منزل شهیدان اسماعیلی در اسلامشهر از والدین این شهدا دلجویی کردند.
کد خبر : ۱۵۸۶۵۷

صراط:  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، امشب با حضور در منزل شهیدان اسماعیلی واقع در منطقه 18 تهران طی گفت‌وگویی با والدین این شهیدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و دعای خیر والدین آنها پایدار مانده است.   

رحمانی فضلی افزود: دعای خیر والدین شهدا و جانبازان، ما خدمتگزاران را به انجام وظیفه برای مردم، دلگرم‌تر و مصمم‌تر کرده و آرزو داریم که تا توان داریم، در راه اعتلای آرمان‌های والای شهدای این سرزمین گام برداریم.

وزیر کشور بیان داشت: ما هرچه داریم نتیجه دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام و حاصل خون هزاران شهید و جانباز این سرزمین است و باید تا جان در بدن داریم قدردان آنان باشیم، هر چند که در مقایسه با عمل بزرگ آنها، این اقدامات ناچیز است. 

در این دیدار والدین شهیدان حسین، ناصر و منصور اسماعیلی به بیان خاطراتی از فرزندان خود پرداخته و برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) و سلامتی مقام معظم رهبری و مسئولان و خدمتگزاران صدیق نظام دعا کردند.

خانواده شهیدان اسماعیلی، در طول دوران دفاع مقدس سه شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و علاوه بر آنها سه فرزند دیگر این خانواده نیز در عملیات‌های مختلف دوران جنگ مجروح شده و مدال افتخار جانبازی را برگردن خود آویخته‌اند.

البته پدر و مادر این شهیدان و جانبازان دلاور خودشان نیز از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی هستند و در حال حاضر خانواده این شهیدان و جانبازا گرانقدر زیر پوشش بنیاد شهید چهاردانگه قرار دارند.

در این بازدید سرزده، مدیرکل امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، رئیس بنیاد شهید منطقه چهاردانگه و شهردار منطقه 18، وزیر کشور و استاندار تهران را همراهی کردند.

در خاتمه این دیدار وزیر کشور با اعطای لوح تقدیر از والدین این شهیدان تجلیل و دلجویی کردند.

پیش از این دیدار، وزیر کشور به اتفاق هیئت همراه در منزل شهید دیگری در منطقه 9 حاضر شده و با آنها دیدار کرد.

منبع: فارس