۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
رئیس هیئت بوکس اصفهان:

اوضاع تأسف بار ورزش اصفهان

رئیس هیئت بوکس استان اصفهان گفت: وضعیت فعلی ورزش اصفهان تأسف بار است و مسئولان باید برای مشکلات مالی هیئت های ورزشی اقدامی صورت دهند.
کد خبر : ۱۵۸۷۴۸

صراط: مجید رمضان پور اظهار کرد: همه هیئت ها دراین ستان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند، ما هم جدایی از این هیئت ها نیستیم.

وی تصریح کرد: انسان به امید زنده است، تمام هیئت ها منتظر هستند تا ببنیند تکلیف چه می شود، زیرا وضعیت فعلی همشکیئت های این استان تاسف بار است.

رئیس هیئت بوکس استان اصفهان بیان کرد: اگر به تفاهم نامه هایی که بین هیئت و اداره کل بسته شده است عمل کنند، هیئت ها به نحو احسن وظایف خود را انجام می دهند.

وی افزود: تفاهم نامه هر ساله این هیئت چیزی حدود 35 ملیون تومان است که حدود یک چهارم آن هم به هیئت پرداخت نشده است.

رمضان پور خاطرنشان کرد: خیلی از هزینه ها را بدهکار هستیم، در صورتی که رئیس کمیته داوران، مربیان هیچ پولی در این مدت دریافت نکردند، حتی جایزه بوکسورهای خود را نیز نتوانستیم پرداخت کنیم.

وی درباره بلوکه شدن بودجه اداره ورزش و جوانان اظهار کرد: در آخرین صحبتی که با جواهری شد وی بیان کرد، اگر تا 10 سال دیگر هم بودجه اداره برای ورزشگاه نقش جهان خرج شود، باز هم نمی توانیم جواب معارضان را بدهیم، زیرا این معارضان از 20 سال پیش بوده و هستند.

رئیس هیات بوکس استان اصفهان بیان کرد: در حال حاضر بزرگ ترین مشکل ورزش اصفهان، ورزشگاه نقش جهان است و این که چقدر بابت این ورزشگاه بدهکاری داریم، خدا داند.


منبع: تسنیم