۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰

تظاهرات مردم الحسکه درحمایت از ارتش

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود علیه مخفیگاه‌های تروریست‌های مسلح در مناطق مختلف، شماری از آنها را به هلاکت رساندند.
کد خبر : ۱۵۸۸۰۸
صراط:  خبرگزاری سوریه گزارش داد در عملیات نیروهای ارتش علیه مخفیگاه‌های تروریست‌ها در حمص و حومه آن، شمار دیگری از آنها به هلاکت رسیدند. 

یک منبع نظامی سوری به سانا گفت یگان هایی از ارتش سوریه تلاش تروریست ها برای حمله به مردم روستای «تلول الهوی» را با شکست روبرو کردند. نیروهای ارتش همچنین ده ها تروریست را در مناطق مختلف حمص به هلاکت رساندند.

این منبع نظامی گفت نیروهای ارتش سوریه، چندین گروه تروریستی مسلح را در محله های القصور والحمیدیه متلاشی و سلاح ها و مهمات متعلق به آنها را هم منهدم کردند.

این منبع همچنین از کشته و زخمی شدن شماری از تروریست ها که قصد حمله به ایست های بازرسی در اطراف منطقه تلبیسه را داشتند، خبر داد.

از سوی دیگر نیروهای ارتش در عملیاتی در منطقه عین حسین یک موشک انداز تروریست ها را منهدم کردند و در عملیات نیروهای ارتش در منطقه مسیل العبودیه در حومه القصیر جنوبی هم 15 تروریست کشته و 25 نفر دیگر زخمی شدند.

نیروهای ارتش در عملیاتی در روستای عسیله در حومه الرستن و منطقه تلدو، مخفیگاه تروریست ها و یک خودرو مجهز به تیربار آنها را منهدم کردند.

از سوی دیگر تروریست ها با خمپاره منازل مردم را در روستای ابوالعلایا در منطقه المخرم هدف قرار دادند که خسارت هایی به منازل آنها وارد کرد.

تظاهرات گسترده مردم در حمایت از ارتش سوریه در الحسکه

خبر دیگر اینکه مردم سوریه با برگزاری تظاهرات گسترده در الحسکه بر حمایت خود از عملیات ارتش علیه تروریست های مزدور تاکید کردند.

بر اساس این گزارش، این تظاهرات در برخی خیابان های شهر الحسکه برگزار شد که طی آن مردم با در دست گرفتن پرچم کشورشان، شعارهایی در حمایت از اصول ملی و عملیات ارتش سوریه علیه تروریسم سر دادند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات تاکید کردند سوریه کشور مستقلی است و فقط سوری ها هستند که آینده کشورشان و رهبران خود را تعیین می کنند.

مردم شرکت کننده در این تظاهرات خاطر نشان کردند کسانی که از خارج  دستور می گیرند و طرح های دشمنان سوریه را اجرا می کنند هیچ جایی در سوریه نخواهند داشت.

شرکت کنندگان در این تظاهرات تاکید کردند در کنار ارتش سوریه در یک سنگر علیه تروریست ها می ایستند و از ارتش برای انجام ماموریت ملی خود در بازگرداندن امنیت و ثبات و سرکوب گروه های تروریستی تکفیری حمایت می کنند.

به گفته مردم سوریه، گروه های تروریستی تکفیری برای وارد کردن سوریه در تاریکی های جهل و عقب ماندگی تلاش می کنند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: یگان ارتش مسلح صراط