۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۱

خشم نتانیاهو از اظهارات روحانی در داووس

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن رد اظهارات رئیس جمهور کشورمان در نشست مجمع جهانی اقتصاد در شهر داووس ادعا کرد، دولت ایران در پشت خنده های روحانی مخفی شده است.
کد خبر : ۱۵۸۸۳۴
صراط: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل امروز پنج شنبه ضمن رد اظهارات حسن روحانی رئیس جمهور ایران در نشست مجمع جهانی اقتصاد در سوییس مدعی شد، هدف ایران مخفی شدن پشت خنده های روحانی است تا تحریم ها را بدون متوقف کردن برنامه هسته ای نظامی، کاهش دهد.

بر اساس این گزارش وی لحظاتی پس از سخنرانی حسن روحانی در نشست داووس مدعی شد، رئیس جمهور ایران همچنان تلاش می کند تا جهان را فریب دهد. در حالی که روحانی کشتار انسان های بی گناه را محکوم کرده نتانیاهو ادعا کرد که ایران به تازگی تعدادی از انسان های بی گناه را اعدام کرده است.

در حالی که روحانی در خصوص لزوم دسترسی به فناوری های مورد نیاز سخن گفت، نخست وزیر اسرائیل گفت: مردم ایران از دسترسی آزادانه به اینترنت محروم هستند. نتانیاهو در اظهاراتی بی پایه و اساس افزود، در حالی که روحانی در خصوص عدم دخالت خارجی در سوریه صحبت می کند، ایران سلاح در اختیار دولت سوریه می گذارد و حزب الله را برای کشتار افراد بی گناه هدایت می کند. در حالی که روحانی از صلح و ثبات در خاور میانه سخن می گوید، ولی تاکنون از به رسمیت شناختن اسرائیل خودداری کرده است.

نخست وزیر اسرائیل در ادامه اظهارات خصمانه خود بر ضد ایران گفت: رئیس جمهور ایران بر این باور است که برنامه هسته ای این کشور برای اهداف غیر نظامی است ولی رآکتور آب سنگین در اختیار دارد و موشک‌های بالستیک نگهداری می کند که تنها هدف آن حمل سلاح های هسته ای است.

وی ادعا کرد: روحانی ده سال پیش غرب را برای ادامه برنامه هسته ای ایران فریب داد و امروز نیز بار دیگر همان کار را انجام می دهد. هدف اصلی دولت ایران مخفی شدن پشت خنده های روحانی برای ادامه فعالیت های هسته ای نظامی و کاهش تحریم ها است.
منبع: تسنیم