۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸

پرسپولیسی‌که‌سوپراستار می‌شود+عکس

علی انصاریان بازی در فیلم " کلاف " را آغاز کرده است.
کد خبر : ۱۵۸۸۵۷
صراط:  اين روزها زياد پيش مي‌آيد فوتباليست‌ها پا در كفش بازيگران كنند يا خواننده‌ها هواي بازيگري به سرشان بزند. اگر يكي از همين روزها، نام علي انصاريان مدافع سابق تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال را روي پرده‌هاي سينما ديديد تعجب نكنيد. به گزارش بانك ورزش، علی انصاریان، این روزها مشغول بازی در یک فیلم سینمایی است. این فیلم که "کلاف" نام دارد، به تهیه کنندگی شهرام دانش‌پور و کارگردانی شهرام شاه حسینی در مرحله ضبط صحنه‌ها و فیلمبرداری است.

جالب اما واقعی/بزودی یک پرسپولیسی سوپر استار سینما می شود
هم بازي‌هاي مدافع سرخابي در این فیلم، لیلا اوتادی، کیکاووس یاکیده، نیما راد و شیما نیک‌پور هستند كه ۱۰ روزی است مقابل دوربين مشغول هنرمايي هستند. نقش انصاریان در فیلم کلاف، یک جوان عاشق ورزش است که در یک باشگاه بوکس روزگار می‌گذراند اما جیبش همیشه خالی است. داستان فیلم نیز از جایی آغاز می‌شود که فریبرز (علي انصاريان) با پیشنهاد انجام کارهای خلاف مواجه شده و برای کسب درآمد، شروع به کارهای خلاف و شرورانه می‌کند.


فیلم، مضمونی پلیسی دارد و در ژانر حادثه‌ای - اجتماعی تهیه شده، به همین خاطر ۷۰ درصد کار، خارجی و تنها ۳۰ درصد آن در لوکیشن‌های داخلی فیلمبرداری می‌شود. در این فیلم صحنه‌های اکشن از جمله تعقیب و گریز با اتومبیل و موتورسیکلت را خواهید دید و داستان یک عشق نیز به صورت موازی با حوادث فیلمنامه پیش می‌رود.


شهرام شاه حسینی کارگردان این فیلم، قبلاً کارهایی چون زن‌ها فرشته‌اند، کلاغ و غيره را در کارنامه هنری خود می‌بیند و امیدوار است در فیلم جدیدش، کلاف، نیز در گیشه به موفقیت برسد.
منبع: جام نیوز