۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰
وقتي باشگاه‌ها پول نمي‌دهند بازيکنان نمي‌توانند تحمل کنند

پاسخ کفاشیان به شایعه دستور کی‌روش به نکونام

علی کفاشیان گفت: کي‌روش اعتقاد دارد که اگر اين بازيکنان به اروپا بروند خيلي خوب است اما او هيچگاه تمايل ندارد بازيکنان ايراني به ليگ‌هايي نظير قطر و کويت بروند. پیشتر شایعه شده بود که کی روش از ملی پوشان استقلال خواسته لیگ ایران را ترک کنند.
کد خبر : ۱۵۸۹۶۳
رییس فدراسیون فوتبال شایعه جدا شدن بازیکنان استقلال به دستور کی روش را تکذیب کرد.

به گزارش گروه ورزشی صراط، علی کفاشيان درباره حرف‌وحديث‌هاي اخير مبني بر اينکه بازيکنان استقلال به درخواست کي‌روش به ليگ‌هاي کشورهاي عربي رفتند و همچنين اظهارنظر فتح‌الله‌زاده که گفته بود برخي قلم به دستان مزدور از کي‌روش حمايت مي‌کنند به تسنیم گفت: چنين چيزي وجود ندارد و کي‌روش مخالف جدايي بازيکنان استقلال و حضور آنها در ليگ‌هاي کشورهاي عربي بود.

وي اضافه کرد: کي‌روش اعتقاد دارد که اگر اين بازيکنان به اروپا بروند خيلي خوب است اما او هيچگاه تمايل ندارد بازيکنان ايراني به ليگ‌هايي نظير قطر و کويت بروند. اگر باشگاه‌هاي ما به نصف تعهدات خود عمل مي‌کردند اين بازيکنان جدا نمي‌شدند.

کفاشيان تاکيد کرد: اگر ابتداي فصل نيز ما (فدراسيون فوتبال) نبوديم نکونام همان موقع به امارات مي‌رفت، در آن مقطع چاره‌اي انديشيديم که مانع جدايي نکونام از استقلال شويم اما با توجه به اينکه باشگاه استقلال نتوانست پول او را بدهد نکونام به کويت رفت.

وي يادآور شد: اظهاراتي که اخيرا به کادر فني تيم ملي درباره جدايي بازيکنان استقلال نسبت داده شده نادرست است. متاسفانه باشگاه‌ها به تعهدات خود عمل نمي‌کنند و وقتي چنين شرايطي پيش مي‌آيد بازيکنان راه کشورهاي عربي را پيش مي‌گيرند و اين موضوع در نهايت به ضرر تيم ملي تمام مي‌شود.

کفاشيان عنوان کرد: وقتي باشگاه‌ها وعده مي‌دهند و پول نمي‌دهند بازيکنان نمي‌توانند اين مسائل را تحمل کنند و مي‌روند. شايد بتوان گفت که اگر فدراسيون فوتبال نبود نکونام همان ابتداي فصل از استقلال مي‌رفت و حتي نيم‌فصل اول نيز در اين تيم نمي‌ماند. او و منتظري به دليل اينکه باشگاه‌ در اجراي وعده‌هايش ناتوان نشان داد راه خارج از کشور را در پيش گرفتند.

به گزارش صراط، بعد از جدایی دو ملی پوش استقلال از این تیم، و تایید درخواست دو ملی پوش دیگر برای جدایی توسط قلعه نویی، شایعه شده بود که کی روش از آنها چنین خواسته ای را مطرح کرده بود.

نگاه کی روش به لیگ ایران، اصرار او بر تمام شدن زودتر از موعد این مسابقات و تلاشش برای یافتن بازیکنان ایرانی دورگه ای که در خارج از کشور پرورش یافته اند، این ظن را تقویت کرده است.

نظرات بینندگان
نظری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
۰
۰
حتما شما راست میگی!!