۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲
سردار آزمون

می خواهم خود را به کی روش نشان دهم

مهاجم ایرانی تیم روبین‌کازان روسیه گفت: باید با توان بالا و بازی‌های خوب در روبین‌کازان خودم را به سرمربی تیم ملی نشان دهم.
کد خبر : ۱۵۹۰۰۶
صراط:تیم روبین‌کازان که تا به اینجا نتوانسته در لیگ روسیه نتایج خوبی بگیرد، در تعطیلات لیگ این کشور از فرصت استفاده کرد و در کادرفنی تغییراتی را به وجود آورد. سرمربی جدید روبین‌کازان نیز جهت آماده‌سازی بازیکنان برای بازی‌های باقی مانده در لیگ روسیه و لیگ اروپا شاگردانش را به اردوی ترکیه برده است.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم روبین‌کازان در خصوص اردوی ترکیه، وضعیت روبین‌کازان، سرمربی جدید این تیم و مسائل دیگر صحبت کرده است که مشروح این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید:

وضعیت خودت و روبین‌کازان در اردوی ترکیه چگونه است؟

اردوی خیلی خوبی را برگزار کردیم و شرایط‌مان بهتر از قبل است. این اردو امروز (شنبه) با برگزاری یک دیدار دوستانه با پادربورن که در بوندس‌لیگای 2 آلمان حضور دارد به پایان می‌رسد.

درباره بازی دوستانه با لودوگورتس بلغارستان و پاس گلی که دادی صحبت کن.

بازی خوبی بود که البته نتیجه‌اش در پایان مساوی شد. در میانه میدان یک نفر را دریبل زدم و بعد از آن هم یک پاس بلند پشت مدافعین لودوگورتس انداختم. مهاجم تیم‌مان هم توپ را به خوبی قطع کرد و تک گل تیم ما را به ثمر رساند.

بعد از اردوی ترکیه به روسیه بر می‌گردید؟

اردوی ترکیه امروز به پایان می‌رسد و بعد از چند روز استراحت باید به اسپانیا برویم. بازی رفت مرحله حذفی لیگ اروپا را در پیش داریم و باید رودرروی رئال بتیس قرار بگیریم که امیدوارم در این بازی نتیجه بگیریم. باید ببینیم می‌توانیم با مربی جدید بتیس را شکست دهیم یا نه.

خودت می‌توانی مقابل بتیس بازی کنی؟

مربی قبلی‌مان در تیم قانونی گذاشته بود که بازیکنان جوان نمی‌توانستند در مرحله حذفی لیگ اروپا بازی کنند و فقط می‌توانستیم در پلی‌آف و مرحله گروهی به میدان برویم اما فکر می‌کنم اکنون مشکلی از این جهت ندارم و اگر مربی به من اعتماد کند مشکلی برای بازی کردن ندارم. کاملاً آماده هستم و انگیزه زیادی برای بازی کردن دارم.

فکر می‌کنی بتوانید مقابل بتیس به برتری برسید؟

بازی سختی است، به خصوص اینکه در بازی اول میهمان هستیم. باید تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم و با یک بازی منطقی مقابل این تیم نتیجه بگیریم و به مرحله بعدی راه پیدا کنیم. در اینگونه بازی‌ها باید تمرکز بالایی داشت و ریسکی بازی نکنیم.

رابطه‌ات با مربی جدید چگونه است؟

آقای «رینات بیلیالدینوف» به تازگی کارش را آغاز کرده است و هنوز با او صحبت نکرده‌ام. این مربی در اردوی ترکیه روزی 3 بار به ما تمرین می‌داد و تمرینات پر فشاری را پشت سر گذاشتیم که البته باعث شد بازیکنان به او بگویند کمی از فشار تمرینات بکاهد.

می‌توانی مانند مربی قبلی نظر این مربی را هم جلب کنی و بازیکن فیکس روبین‌کازان باقی بمانی؟

تمام تلاشم را می‌کنم و مطمئناً از تلاش دست نمی‌کشم، چون انگیزه زیادی برای فیکس ماندن دارم و می‌خواهم همراه با تیم ملی در جام جهانی باشم. باید با توان بالا و بازی‌های خوب در روبین‌کازان خود را به سرمربی تیم ملی نشان دهم.

فکر می‌کنی با این مربی بتوانید در لیگ روسیه بهتر عمل کنید و نتایجی که تا به اینجا از دست رفته را جبران کنید؟

باید خیلی آماده باشیم تا نتایج جبران شود. 11 بازی از لیگ باقی مانده که باید با تمام توان در این بازی‌ها حاضر شویم و نتایج دیدارهای قبلی را جبران کنیم. باید بتوانیم مانند سال گذشته سهمیه لیگ اروپا را بگیریم که این کار تلاش زیادی را می‌طلبد.

منبع: تسنیم