۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵

بازی با فدرر بهترین بازی‌ام در استرالیا بود

مرد شماره یک تنیس دنیا از پیروزی‌اش برابر راجر فدرر در مرحله نیمه نهایی مسابقات اوپن استرالیا به عنوان بهترین بازی‌اش در این تورنمنت یاد کرد.
کد خبر : ۱۵۹۰۰۷
صراط:رافائل نادال، مرد شماره یک تنیس دنیا روز گذشته (جمعه) در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های اوپن استرالیا، اولین گرنداسلم فصل تنیس، موفق شد راجر فدرر، رقیب سوئیسی قدیمی‌اش را در 3 ست متوالی با نتایج 7-6، 6-3 و 6-3 شکست دهد تا فینالیست شده و گامی بزرگ به سوی کسب چهاردهمین قهرمانی‌اش در گرنداسلم‌ها بردارد.

نادال پس از غلبه بر فدرر که با 17 قهرمانی در گرنداسلم‌ها پرافتخارترین تنیسور حال حاضر دنیا محسوب می‌شود، اظهار داشت: من هرگز به کسب 13 قهرمانی هم فکر نمی‌کردم چه برسد به کسب 14 قهرمانی. تنها چیزی که می‌توانم با اطمینان درباره‌اش اظهارنظر کنم، این است که می‌خواهم با تمام وجودم بازی کنم و روند فوق‌العاده‌ای که در آن قرار دارم را ادامه دهم.

نادال با شکست فدرر، در بازی فینال باید با یک رقیب سوئیسی دیگر به نام استانیسلاس واورینکا روبه‌رو شود. واورینکا شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌ها بوده، چرا که در مرحله یک چهارم نهایی توانست نواک جوکوویچ، ‌مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها را حذف کند.

نادال در خصوص این بازی که فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد، گفت: حریف سرسختی را پیش رویم می‌بینم. واورینکا حیرت‌آور بازی می‌کند. او احتمالاً با اعتمادبه‌نفسی فوق‌العاده پا به میدان خواهد گذاشت. سرویس‌های واورینکا قوی هستند و او واقعاً ضربات وحشتناکی به توپ می‌زند. برابر او باید هجومی بازی کنم، به همان شیوه‌ای که برابر فدرر بازی کردم.

وی ادامه داد: فدرر خیلی سریع به توپ ضربه می‌زد که این کار را برای من سخت کرده بود اما سعی کردم مقابل او مقاومت کنم. بازی که برابر او انجام دادم، بهترین بازی‌ام در این تورنمنت بود و از این بابت بسیار خوشحالم.

نادال در صورت غلبه بر واورینکا در بازی فینال، دومین قهرمانی خود در رقابت‌های اوپن استرالیا را جشن خواهد گرفت. او قهرمانی نخست خود را در سال 2009 کسب کرد.

منبع: تسنیم
خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید