۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶

گاسپارت:چندش آور است که روسل رفته

اعضای کادر مدیریتی بارسلونا هیچ کار غیرقانونی ونادرستی انجام نداده اند ولی تصویری که حالا از آنهاارائه شده تصویر خوبی نیست
کد خبر : ۱۵۹۰۷۶
صراط:خوان گاسپارت، رئیس سابق باشگاه بارسلونا از کنار رفتن ساندرو روسل ازنیمکت ریاست این باشگاه راضی نیست. او در صحبتهایی دراین باره گفته:« متاسفم که رئیس بزرگی را از دست دادیم.»
 
روز پنجشنبه بود که روسل در پی جنجالهای به راه افتاده برسرمبلغ انتقال نیمار به بارسا از سمت خود استعفا داد.
 
حالا آقای گاسپارت در حمایت از او در گفتگو با سپورتس کوپه گفت:« من مطمئنم که اعضای کادر مدریتی بارسا هیچ کار غیرقانونی یا نادرستی انجام نداده اند و اگر این طور بود، خیلی شفاف و واضح ماجرا را به قاضی پرونده توضیح می دادند ،چرا که دراین صورت می شد از کنار رفتن رئیس بزرگی مثل ساندرو روسل جلوگیری شود.او انسان بزرگی است و این رفتار چندش آور است.»
 
او اعتقاد دارد که برد در مال خود کردن نیمار،ممکن است در نهایت به وجهه باشگاه آسیب برساند:« ما بازیکنی راخریدیم که می تواند یکی از بهترین بازیکنان دنیا شود و همه دنیا او را می خواستند. این اصلا کار ساده ای نیست. هم تیمها او را می خواستند و آن تیمی که بیشتر از سایرین به دنبال نیمار بود، حالا امروز به ما و حال و روزمان می خندد.» که البته از تیم خاصی نام نبرد
 
رئیس اسبق بارسا ادامه داد:« در بارسلونا همیشه این رویارویی ها را شاهد بودیم. این به خاطر بزرگ بودن باشگاه بارسلونا و رازو رمزهای آن است ولی تصویری که الان از بارسا ارائه  می شود، بهترین تصویر ممکن نیست. باز خوب است که این ماجرا روی بازیکنان تیم تاثیری نمی گذارد.»
منبع: گل