۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷

شکایت از یک فوتبالیست به اتهام ضرب و شتم

یک نشریه آلمانی از شکایت یک شهروند آلمانی از ستاره لهستانی خط حمله بورسیا دورتموند به اتهام ضرب و شتم خبر داد.
کد خبر : ۱۵۹۰۹۷
صراط:به نقل از نشریه بیلد، پلیس آلمان اعلام کرد یک شهروند آلمانی که نخواست نامش فاش شود، از روبرت لواندوفسکی شکایت کرده است. طبق اعلام پلیس منطقه رور، یک نوجوان آلمانی که ظاهراً از لواندوفسکی به خاطر عقد قرارداد با بایرن مونیخ به شدت عصبانی بوده، با حرکت دست به مهاجم تیم بورسیا دورتموند که در خودروی‌اش در حال عبور از مقابل مدرسه او بوده توهین می‌کند و مهاجم تیم بورسیا دورتموند نیز در تلافی این کار به سمت این نوجوان حمله‌ور می‌شود.

بیلد به نقل از این نوجوان نوشته است: لواندوفسکی از خودروی خود پیاده شد و به سمت من آمد و پرسید چرا به او توهین کرده‌ام و پس از آن با کف دست ضربه‌ای به پیشانی‌ام زد و از آنجا رفت.

در همین راستا، یواخیم واتسکه، رئیس باشگاه بورسیا دورتموند تایید کرد چنین حادثه‌ای برای مهاجم 25 ساله تیمش که فصل آینده برای بایرن مونیخ توپ می‌زند رخ داده اما او کسی را مورد ضرب‌وشتم قرار نداده است.

وی اظهار داشت: روبرت به من گفت که آن پسر با حرکت دست خود به او توهین کرده است و اینکه او خودروی خود را برای توضیح خواستن از آن پسر نوجوان ترک کرده اما هرگز به او ضربه وارد نکرده است و تنها دست خود را روی شانه‌‌اش گذاشته است. لواندوفسکی قسم می‌خورد که او نه صورت آن نوجوان را لمس کرده و نه ضربه‌ای به او زده است. من صددرصد حرف روبرت را باور می‌کنم.

لواندوفسکی که در این فصل برای دورتموند 11 گل به ثمر رسانده است و مشترکاً در صدر جدول برترین گلزنان بوندس‌لیگا قرار دارد، در ابتدای ماه ژانویه رسماً با بایرن مونیخ قرارداد بست و در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد به این تیم ملحق می‌شود.

منبع: تسنیم