۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴

بازداشت اعضای داعش در بغداد

منابع امنیتی عراقی از بازداشت اعضای یک شبکه وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام خبر دادند.
کد خبر : ۱۵۹۳۷۰
صراط: به نقل از پایگاه المدی پرس، یک منبع وابسته به وزارت کشور عراق اعلام کرد: در اثر انفجار بمب کار گذاشته شده در خودرو یک غیر نظامی در خیابان شصتم در منطقه الدوره در جنوب بغداد وی کشته شد.

از سوی دیگر منابع امنیتی در استان میسان بیان کردند: افراد مسلح ناشناس اوایل بامداد یک کارمند شرکت نفت میسان را در العماره به ضرب گلوله کشتند.
این منابع افزودند: فرد کشته شده برادر یکی از قضات دادگاه تجدید نظر میسان بوده است.

یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد: نیروهای مشترک ارتش و شورای بیداری موفق به بازداشت6 تروریست را در شرق شهر تکریت در  استان صلاح الدین بازداشت کردند.

به گفته این منبع یکی از بازداشت شدگان از فراریان زندان ابوغریب است.

در استان صلاح الدین یک فرد مسلح در حال کار گذاشتن بمب در منطقه بیجی بازداشت شد.

افراد مسلح به سوی یک پلیس که در حال مرخصی بود در تکریت تیراندازی و این پلیس را کشتند.

از سوی دیگر منابع عراقی در استان صلاح الدین اعلام کردند: نیروهای امنیتی از آوارگان فلوجه ای خواسته اند که از منطقه قدیمی سامراء که حرمین عسکریین در آن قرار دارد خارج شوند و به مکان دیگری بروند.

این منابع این اقدام نیروهای امنیتی را در راستای تدابیر امنیتی برای حفاظت از حرمین امام هادی(ع) و امام حسن عسکری(ع) دانستند.

منابع امنیتی از عملیات ارتش در سامراء با پوشش بالگردهای جنگی و هلاکت تعدادی از تروریست های داعش خبر دادند.

منابع امنیتی عراقی  به حملات توپخانه ای ارتش به مراکز تجمع داعش در منطقه البو فراج در شمال الرمادی اشاره کردند.

منابع عراقی با اشاره به درگیری ها در فلوجه اعلام کردند: ارتش عراق با بالگرد و خمپاره مراکز داعش را در فلوجه زیر آتش گرفته و خسارات فراوانی به آنها وارد کرده است.

منابع امنیتی در بغداد از بازداشت اعضای یک شبکه وابسته به داعش در بغداد که در اقدامات تروریستی دخالت داشته اند بازداشت کردند.

این منابع بیان کردند: اعضای این شبکه قصد انجام اقدامات تروریستی در دو ماه آینده و در زمان انتخابات پارلمانی در ماه مارس آینده را داشتند.


منبع: تسنیم