۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴

شهادت نوجوان عراقی مدافع حرم+عکس

نوجوان عراقی عضو گردان "عصائب اهل الحق" پس از درگیری سنگینی که در ریف دمشق اتفاق افتاد؛ به دست یکی از اعضای گروه تروریستی "جیش الحر" هدف گلوله قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد.
کد خبر : ۱۵۹۵۰۳
صراط:  یک پایگاه اطلاع رسانی وابسته به تروریست‎های تا به دندان مسلح سوریه٬ از شهادت نوجوان عراقی مدافع حرم حضرت زینب(س) خبر داد.

«ضرغام جبر العبودی» که از کشور عراق و گردان "عصائب اهل الحق" به عنوان مدافع "حرم و مناطق شیعه نشین" به سوریه اعزام شد٬ توسط کفیریون به مقام رفیع شهادت نایل شد.

این شهید والا مقام روزهای اخیر که درگیری سنگینی در ریف دمشق اتفاق افتاد٬ از سوی نیروهای گروه تروریستی "جیش الحر" هدف گلوله قرار گرفت.

یکی از اعضای گردان "عصائب اهل الحق" عراق (که خواست نامش فاش نشود) د ضمن تایید شهادت این نوجوان مدافع حرم اظهار داشت: دفاع از حرم حضرت زینب(س) وظیفه ما است و از بیان این مطلب واهمه ای نداریم.

 
شهادت نوجوان عراقی مدافع حرم+عکس


وی همچنین خاطرنشان کرد: ما رسماً از جوانان کشور برای دفاع از بقاع متبرکه و حرم فرزندان حیدر کرار(ع) در سوریه دعوت به عمل می‎آوریم. عصائب اهل الحق حتی در این زمینه بنرهایی را در سطح کشور برای اطلاع همگان از این دعوت نصب کرده است.

گفتنی است٬ گردان «عصائب أهل الحق» به رهبری «شیخ قیس الخزعلی» یکی از روحانیون عراقی و ائتلاف کننده با دولت «نوری المالکی» نخست وزیر عراق، وابسته به «جیش المهدی» است که از 7 سال پیش تاکنون به پاسداری از حرم حضرت سکینه و زینب سلام الله علیهما می‎پردازد.
منبع: ابنا