۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱

فیلم تازه و دلهره آور بروس ویلیس

بروس ویلیس با فیلم «گناه/فساد» دوباره وارد دنیای ژانر علمی تخیلی می‌شود. این اکشن ماجراجویانه و پر رمزوراز حال‌وهوایی دلهره‌آور دارد.
کد خبر : ۱۵۹۶۲۴

صراط: آمبیر چیلدرز بازیگر فیلم‌های «2اسلحه» و «ری داناوان» هم در «گناه» بازی دارد و نقش مقابل ویلیس را بازی می‌کند.

منابع نزدیک به این اکشن علمی تخیلی تازه سینما می‌گویند قصه‌ای آینده‌نگرانه دارد و یک دنیای عجیب و غریب و مرموز دوردست را به نمایش می‌گذارد.

همین منابع به شباهت های این فیلم با «وست‌ ورلد» و «دنیای زیر‌آب» اشاره می‌کنند و می‌گویند تماشاگران با تماشای آن، کمی گیج و سردرگم خواهند شد.

به نوشته سایت اینترنتی موویز، فیلم‌نامه اصیل و غیراقتباسی اکشن آینده‌نگرانه «گناه» را تیم دونفره آندره فابریزیو و  جرمی پاسمور نوشته‌اند.

قصه این فیلم‌نامه در یک صحرای خشک اتفاق می‌افتد، در این محل،‌ثروتمندان می‌توانند به فانتزی‌های غیر واقعی خود رنگ واقعیت بزنند.

در این صحرا، هر شب ذهن آدم‌ها دوباره سازی و تازه می‌شود و با این کار، امکان ‌آن فراهم می‌شود که همه چیز بر اساس یک سیاست از پیش تعیین شده جلو برود.

 

در این دنیا، آدم ها به صورت کامپیوترهایی متحرک در آمده اند که باید وظایف محوله را، بدون چون و چرا و هیچ پرسشی اجرا کنند.

در چنین دنیایی است که یکی از اهالی محلی(با بازی چیلدرز) درد و رنج تازه‌ای را تجربه می‌کند و به خاطر می‌آورد که چگونه خلق شد تا درد و رنج بکشد.

او که متوجه واقعیت‌های تلخ مربوط به خود شده است، قول می‌دهد انتقام بگیرد. با این کار، شرایط طبیعی صحرا و ساکنان آن به هم می‌ریزد.

گفته می‌شود بروس ویلیس در این فیلم در نقش کاراکتری به نام جولین بازی خواهد کرد. او که شخصیت منفی قصه فیلم به حساب می‌آید،‌ مالک این صحرای مرموز است.

کلید فیلم‌برداری «گناه» اوایل ماه مارس زده می‌شود. لوکیشن‌های مختلف منطقه آلاباما محل‌های اصی فیلم‌بردای این اکشن آینده‌ نگرانه هستند.

شرکت مستقل فیلم‌سازی راندل/ گلدوین تهیه کننده فیلم هستند و برای تولید آن، حدود 25 میلیون دلار هزینه صرف خواهند کرد.

بروس ویلبس بازیگر فیلم قبل از هم در فیلم‌هایی مثل «حس ششم»،‌ «عنصر پنجم» و «آرماگدن» بازی کرده که در ژانر علمی تخیلی ساخته شده‌اند.

بازیگر مجموعه فیلم اکشن موفق «جان سخت»،‌ هم اکنون قسمت دوم «سین‌سیتی» را آماده نمایش دارد. قصه این درام دلهره‌اور و اکشن درباره اهالی شهری به نام سین‌سیتی است که با یک سری ماجراجویی عجیب و غریب روبرو می‌شوند.

آخرین فیلم ویلیس روی پرده سینماها «سرباز جو: تلافی» بود که تابستان گذشته به نمایش عمومی درآمد و فروش خوبی در سینماهای کشورهای مختلف جهان کرد.

منبع: فارس