۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷

به جرم توهين به رجوی دادگاهی شدم +عکس

يك تواب سازمان مجاهدين خلق گفت: تنها به جرم نوشتن شعار مرگ بر مسعود رجوي 9 ساعت دادگاهي شدم.
کد خبر : ۱۵۹۶۹۸

صراط: ياسر عزتي با تشريح بخشي از روزهاي تلخ حضورش در تيم سازمان مجاهدين خلق (منافقين) گفت: افرادي كه تازه وارد پادگان اشرف و سازمان مي شدند بايد 2 سال در هنگ حنيف آموزش و دوره مي ديدند به نوعي مخ ما را شستشو مي دادند ولي چون من پدرم در اشرف بود 6 ماهه خارج شده و وارد تيم شدم.

وي افزود: به ما نوعي اطلاعات مي دادند كه انگار ايران يك دهات است و قدم به قدم سپاهي با اسلحه ايستاده و حتي مي گفتند اگر مي خواهيد از مجموعه خارج شوی تو را به ايران مي فرستيم و ما از ايران مي ترسيديم.

اين عضو سابق سازمان مجاهدين خلق اظهار داشت: يك بار از زور عصبانيات روي ديوار نوشتم "مرگ بر رجوی - ديدار به قيامت" و به اين دليل من بازداشت شده و 9 ساعت از صبح تا عصر دادگاه بودم. اينقدر فشار آوردند و همه دوستانم بر عليه من اعترافاتي داشتند و دست آخر وصيت نامه مادر را آوردند كه نوشته بود بايد براي سازمان تا آخرين نفس كار كني و من به نوعي گول خوردم.

عزتي با اشاره به اينكه مي گفتند پدر من از شكنجه گرهاي به نام سازمان بوده گفت: البته پدرم مسئول خريد سازمان هم بود ولي هميشه من را كتك مي زد. گاهي با چك و لگد و گاهي با صندلي چون مخالف جدايي من با سازمان بود.

اين عضو سابق مجاهدين خلق در پاسخ به اينكه آيا تيم هاي ترور دوره خاص و پاداش خاصي داشتند گفت: تروريست هاي سازمان معمولا 3 تا 5 سال در سازمان بودند و نبايد با ما ارتباط برقرار مي كردند چون ما نبايد از ايران چيزي مي فهميديم. مثلا صياد شيرازي خيلي اهميت داشت و بايد از بين مي رفت و يا لاجوردي را خود رجوي دستور اكيد داشت بايد ترور شود.

عزتي در مورد ارتباطات غير اخلاقي در سازمان گفت: سازمان مهاجرين را در كشورهاي اروپايي جذب مي كردند و حتي براي آنها همسر اختيار مي كردند و به نوعي با زنان دنبال جذب نيرو بودند و هزينه زيادي هم صرف مي كردند. "مدتنز" وكيل سازمان بود و تمام افرادي كه با او كار مي كردد زنان دوره هاي اول سازمان بودند.

يكي از نكات جالب در گفته هاي اين فرد اين است كه مي گويد: اول شادي و تفريح و هتل و پول بود بعد در حاشيه همه را جمع مي كردند برويم تظاهرات... اين روش گروه مجاهدين بوده است.


منبع: مهر