۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳

بیانیه مظلومی برای جدایی از مس

خدا می‌داند در این راه به تنها چیزی که فکر نکردم مسائل مالی بود و من فقط و فقط برای موفقیت مس تلاش کردم
کد خبر : ۱۶۰۰۰۴
صراط: پرویز مظلومی سرمربی سابق مس کرمان در بیانیه ای که اختصاصا در اختیار سایت گل قرار گرفته است ، دلایل جدایی خود از این تیم کرمانی را توضیح داده است . مظلومی می گوید احساس می کرده با وضع موجود نمی تواند کمکی به این باشگاه کند.  
این بیانیه که شامل اولین حرفهای مظلومی بعد از جدایی از مس است را بخوانید :   
اگرچه شاید جدایی‌ام از مس تلخ بود اما امیدوارم با ماندن مس در لیگ برتر این تلخی به شادکامی تبدیل شود.
در ابتدای رفتنم به مس خدا می‌داند که پیشنهادهایی از سایر تیم‌ها داشتم. اما چرا مس و شهر عزیز کرمان؟ من با مس و کرمان خاطرات خوبی داشتم و شهر کرمان را شهر خودم می‌دانستم. مردم آنجا آنقدر به من لطف داشتند که وقتی با پیشنهادی از مس روبه‌رو شدم با اینکه پذیرفتن این تیم با شرایطی که داشت یک ریسک بود، اما به عشق همان مردم پذیرفتم تا به مس بروم و خدمتگزار مردم عزیز کرمان باشم و خدا می‌داند در این راه به تنها چیزی که فکر نکردم مسائل مالی بود و من فقط و فقط برای موفقیت مس تلاش کردم .
البته من دوست داشتم از ابتدای فصل به مس میرفتم و این تیم را خودم می بستم ولی خب این قسمت نبود و خواست خدا این بود که من تیمی را تحویل بگیرم که با افکار من بسته نشده است.
بای اعتراف کنم  وقتی دیدم بازیکنان ما یکی پس از دیگری مصدوم می‌شوند و بیش از این نمی‌توانم کمکی به تیم مس بکنم و وقتی دیدم مردم عزیز کرمان با محبتشان مرا شرمنده خودشان می‌کنند وقتی دیدم محبتشان را نمی‌توانم پاسخ دهم تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم.
خدا می داند 2ماه پیش وقتی شرایط را اینطور دیدم می خواستم از مس جدا شوم اما با پافشاری آقای کهندل و ایرانمنش ماندم تا به مردم خدمت کنم اگرچه می دانستم کار خیلی سختی داریم
با اینحال من دست تک تک مردم کرمان را که فداکارانه از من حمایت کردند و به تیم شهرشان انرژی دادند می‌بوسم و از صمیم قلب برای همکارم آقای لوکا بوناچیچ آرزوی موفقیت می‌کنم و امید دارم که او بتواند این تیم خوب و بزرگ را در لیگ حفظ و شادی را به مردم کرمان هدیه کند. چرا که کرمان لیاقت داشتن یک تیم در لیگ برتر را دارد و حیف است مردم عزیز کرمان در سکوهای ورزشگاه‌های باهنر در لیگ برتر دیده نشوند.
 
مظلومی در این بیانیه همچنین از مدیران مس تشکر کرده است .... 
منبع: گل